kvelden…

God kveld i stua. Sitter her og skal lage et innlegg. Tror ikke jeg skal lage noe mat-innlegg i dag. For det er mat nok på blogg akkurat nå…

 

 

Dro til byen en tur. Sett dette da. Masse lyng med et hjerte i. Så vakkert i Fredrikstad da. I dag har det vært skikkelig skravle-dag. Skravla med kjente i hele dag føler jeg. Skikkelig koselig det da. Her hjemme og byen – masse folk å prate med. Så det er kjekt! 

Så synes dagen har vært hyggelig jeg. Dro til byen av en grunn.

 

Kjøpe den lampa jeg sikla på vel…Den fortjener et eget innlegg synes jeg. Men blir ikke i dag. For jeg har på en måte vært litt i farta i dag også. Så skal lese litt og koke meg te 🙂

 

 

Litt vask av hjemmelagde ting i dag. Kluter, håndklær og grytekluter. Måtte jo lufte det litt, hehe…

 

Og dette ble middagen. Gratinert blomkål med cheddar og sprøstekt bacon. Vet dere hva, det var sykt godt altså..Dette er jo et tilbehør egentlig til kjøtt eller noe. Men for meg var det helt nydelig slik det var, med et rundstykke til..

 

Natta!

8 kommentarer
    1. en koselig dag,kjekt å ha noen å prate med innimellom :=) fine kluter og sånt også,klart dei måtte få lufte seg litt hi hi .Har vært lite her inne noen dager,og da jeg logget meg inn nå i kveld oppdaget jeg en ny blogger med svært masse mat,ja ja ,ikke en blogg for meg uansett,jeg jobber med å forandre kostvanene våre til en mer magevennlig kosthold ,i går hadde vi glutenfri eplekake med laktosefri kremfløte,det var skikkelig godt og jeg kunne også nyte det :=)

      1. Tusen takk, koselig å prate litt når man får muligheten til det. Ikke alltid det det er kjente å se i byen. Her hjemme er det naboer overalt. Det er koselig. Høres veldig god ut den eplekaka ja. Deilig. God morgen til deg! 🙂

    2. Hehe..ja det var voldsomt mye mat på en gang i går.. Koselig med høstlyngen nå..både i potter og i naturen.. 🙂 Husker den fine lampa du hadde sett på.. Kjempefine kluter..kan jo bruke dem når du pynter juletreet også..hehe.. Sånn mat er godt altså 🙂 Fredagsklem <3

      1. Hehe, rød kluter til juletreet…Blir fint se. 40 matinnlegg på en dag er ikke greit synes jeg…men dabber vel av. God mat det og nå blir det resten 🙂 Lyng er fint ja. Må få kjøpt litt her hjemme snart også. Moro med noe NYTT 💚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg