kvelden kom og da blir det litt blogging

 

God kveld…Da var det deilig å hvile beina. Jobbedag i heimen – både ute og inne! Jeg skrev om kluter og strikk på morgenen i dag. Du finner det her: GLADE KLUTER så tok jeg bare bilde etterpå fra et skap på kjøkkenet mitt <3 litt av hvert og kluter har jeg. Og enda flere på vent som jeg ikke har tatt i bruk. De har jeg gjemt bort til gaver både til meg selv…hehe…og andre! 🙂

 

 

<3

 

 

Flaska til venstre en en liten portvinflaske og den til høyre er en brusflaske. Ble vaser….Den brusen jeg kjøpte i går var rett og slett fantastisk god. Skal kjøpe mer av! Og flaska var skjønn til små vaser. ..Så da ble det litt pynt da påska ble ryddet ut i dag!

 

 

Ikke mye pynt fremme i år, men noe ble det!

 

 

Og hvis du lurte så ble det noe taco-opplegg her til middag i kveld. Smakte godt. Håper du har hatt en fin dag i sola 🙂 Jeg har jobbet ute og inne og gått tur og handlet litt og plantet litt stemor <3

 

 

Og dersom du kjeder deg i disse tider…så er det helt helt greit! <3 

 

 

6 kommentarer
    1. Du har jobbet ja 🙂 Jeg har gjort det DU pleier…Gå-gå-gå. EN mil til sammen. Sammen med Kari 🙂 Koselig og god trening. Og mye sol 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg