kupp

 

God kveld!

 

Har dere som meg, lastet ned appen KUPP. Her er altså tilbudsvarer fra en haug med forretninger rundt deg, Rema, Kiwi, Extra, Europris, Spar, Joker, Meny, Bunnpris, MaxiMat Nordby, Nordby Supermarket og mange flere. 

 

En liten kjekk app som man kan følge med på, i disse tider må man jaggu være på hugget skal lønninga holde i 30 dager! Det går på håret noen ganger! 

 

Jeg titter på den i hvertfall en gang om dagen! Men kommer ikke nytt hver dag altså, men man husker jo ikke alt man har lest og ting kan bli utsolgt. Er det skikkelig tilbud på mandag så kan du ikke vente til torsdag med å handle, da har fuglen fløyet!!! 🥰 

 

Appen har et bilde av en sparegris!

 

Ei krone her og ei krone der 💛🧡

12 kommentarer
    1. Den visste jeg ikke om, mdn den skal jeg sannelig laste ned.🤗👍🏻
      Takk for tipset!🤗

    2. den appen viste jeg ikke om ,men følger med på reklamene som dettet inn ,denne uken er det tilbud på norvegia så det bør vi få til å kjøpe for ost har blitt dyrt og vi spiser en del norvegia

      1. Ja appen er i stedet for de reklamene som kommer i posten. Folk har jo ikke det
        lenger vettu..Du har og jeg har…Men de fleste har nei til reklame på postkassa.
        Så da er jo appen kjekk og veldig brukervennlig.

      1. Den er helt super..særlig hvis man har flere butikker rundt seg..
        Så kan man tenke litt mer bevisst…
        Nå trenger man det enda mer enn før.

      1. Lurt å følge med. Jeg har jo Kiwi, Joker, Rema, Extra, Europris rundt her.
        Så trenger ikke handle egg til 40.- på Extra hvis jeg får dem for 20.- på Rema! 🙂
        Smart App, samme annonser som kom i posten før – men er jo lettere å følge med fra en app.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg