Kroneis

 

Hei igjen, her er jeg 🙂 

Den første kroneisen kom på markedet i 1953. Den kostet 75 øre og ikke en krone som mange tror. Navnet “kroneis” kommer fra kronen i logoen til selskapet som laget kroneisen da den kom ut. Sånn er det med den saken…

 

 

Trodde jeg hadde en is i fryseren, men det hadde jeg ikke! Så tok bare bilde på dataen. 

 

Og fra bladet som jeg leste dette. Coop-bladet som jeg raska med meg her om dagen. Ikke medlem. Men greit å titte i.

 

Lyst på is i dag du eller?

 

4 kommentarer
    1. kjøpte meg is i dag eg :=) ville ha en vegetarkroneis,det får jeg på kiwi i Stryn,men jeg rekker bare helsekost og coop mega når jeg er hos fysio,coop hadde ikke vegetar is,gikk inn på helsekost og dei hadde mange,en is som liknet royal ble valget 49 kr takk for en vegetar pinneis ala royal,dyr men veldig god :=)

      1. Det var yrt ja. Men når det koster en sånn sum så koser man seg ekstra godt med den isen. Og det er jo det som er poenget. Nyte og ikke sluke i full fart. Skal se etter en sånn is jeg å.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg