Kretahalvorsen

 

Foto: Solliv

 

Dere som følger med her på blogg, vet sikkert at 1. september var datoen for avslutning av miniblogg – noen bloggere kom dessverre aldri videre…Noen ga seg, noen søkte ikke overgang og noen blogger videre fra andre plattformer!

 

Men vår venn Kretahalvorsen finner du her nå: KRETAHALVORSEN så kommer nok snart ganske høyt opp på lista vil jeg tro! Pensjonistene med sine herlige betraktninger, bilder, gjøremål, barbesøk, konserter og utflukter på Kreta! Særlig rundt Platanias og Chania er det masse matbilder! 🙂 I love……

 

Lykke til videre her på blogg.no 🥰

 

Foto: Solliv

12 kommentarer
    1. Endelig er de her. Det er en flott blogg man har fulgt i lang tid. Når jeg ser bildene så lengter jeg tilbake til Kreta. Er noen år siden vi var der sist. Kanskje neste år. Ha en fin kveld, klem

    2. Jeg har ikke fulgt denne bloggen noe særlig, men nå må jeg jo inn og snike, da veit du… <3 Syden og Kreta er sjeldenheter for meg, men moro å følge med! 🙂

      1. Vedlig fin blogg dette, har fulgt Kretahalvorsen på miniblogg.
        Masse flotte bilder fra Kreta blant annet…
        De har mange lesere så blir gøy å se om de når toppen her! 🙂

    3. Å framsnakke bloggere er viktig.. mange nye.. friskt blod heter det vel.. en av de er “apecalypso. Ett friskt opplysende pust.. innen den hankjønnende del av blogglisten. Der konspirasjonsteorier og sure misfornøyde.. gamle mannfolk regjerer;) ingen nevnt. Ingen glemt

      1. Moro, med nye folk her inne – det skaper litt mer liv!
        Ja, har lest den bloggen. Oppegående person dette! Blir gøy å følge med videre..
        Ha en fin dag! 🙂

    4. Så Miniblogg har altså opphørt?? 😲 Hvordan har de tenkt å gjøre det med rekrutteringen av nye bloggere da? Skal de ikke ta inn flere, eller hva?..
      Nå skjer det virkelig mer enn jeg setter pris på her inne, for å si det sånn.. 😥

    5. Det er mange flotte bloggere her…. har ikke fulgt med så mye på minibloggen… 🙂
      Lag deg en fin fredag og ei god helg 😀 klem

      1. Minibloggen har jeg fulgt mange, mye bra der! Men nå er den borte….:-)
        Mange har jo kommet over og noen til blir det etter 1. september også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg