Kreative solliv med nytt prosjekt

Hei og god lørdag. Håper du har det fint.

Lørdager er fine dager.  Slapper av koser meg. Drikker kaffe og strikker litt. Turen er ferdig. For du vet jeg må ut. Er utemenneske. Fryser ikke så mye. Blir herdet.  Men er litt kaldt med det samme man starter de første meterne.

Prosjektet dere ser her skal bli et skjørt. Det er i bomullsgarn. Så blir nok et fint sommerskjørt. Ingen oppskrift. Den er underveis i hodet mitt. Men jeg skal dele og fortelle mer om dette skjørtet. Må bare strikke på litt til… Så skal dere få se. Blir det fint så deler jeg oppskriften. Skjørt  får vi da aldri nok av eller hur…Sommer og farger. Det blir disse fargene pluss en grønnnyanse til. Fargene virker fine sammen syntes nå jeg da.

Leste disse ordene på en vegg på et senter i går…Fine ord å ta med seg inn i denne lørdagen. Kanskje har også DU pakket en koffert og er på vei til et sted. På en ferie eller til noen venner. Jeg liker å reise. Men har ikke planer hverken i januar eller februar. Meeeen det kan være andre gleder….Et koselig strikketøy som vokser for eksempel…

Kos deg! Det  er lørdag!

#blogg #strikk #lørdag #skjørt #farger

12 kommentarer
    1. Kjekt å ha noe som fenger tanker og hender 😀 Lykke til med spennende prosjekt. 🙂 Blir ikke noe farting her før i mai, tidligst 😀 Ha en flott kveld 🙂

      1. Tusen takk, hyggelig.
        Kofte er så fint. En dag håper jeg at jeg får til det. Synes det er litt mye mønster. Får begynne med en enkel kofte…kos deg i dag.😀

      1. Tusen takk… Liker både kjoler og skjørt jeg.. Likte fargene jeg også… Kjøpt inn garn til kluter… Men må strikke litt annet også 😀🌷

    2. Så herlige farger. Det minner om våren. Jeg strikke også litt om kveldene, men det er mer kjedelige farger. Blått og hvitt ble det denne gangen i en genser. Ha en fin ny uke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg