Koselige dager i Kristiansand

 

Hei dere, nå er jeg hjemme igjen. Jeg hadde bare med iPad og mobil. Så ikke så lett å blogge derfra. Og så vil jeg ikke skrive så mye før jeg er hjemme. Var jo på ferie og skulle kose meg. Og behøver heller ikke fortelle hele verden at det er fritt frem her hjemme. Så derfor ble det bare litt småtteri. Ikke at jeg skriver så veldig langt ellers eller da. Det synes jeg er slitsomt for andre å lese. Da er det bedre å dele opp litt. Øverste 3 bilder er fra Fiskebrygga i Kristiansand. 

Stille og rolig der forresten for det er utenom sesong nå. Så folket krøp opp i byen. Det er Resturanter og spisesteder og puber og barer og butikker over alt. 

 

 

Jeg har vært og besøkt yngste sønn min som studerer i Kristiansand. Dro hjemmefra på torsdag morgen og kom hjem nå. Tok toget. Nedover var det styr fra ende til annen. Alt var jo innstilt. At jeg kom meg frem er et under. Leser på nettet at det er mulighet for å refundere billetter og utlegg. Skriver et eget innlegg om reisen nedover. For det var ikke av det letteste slaget. 

 

Bodde på Caledonien med utsikt over hele Fiskebrygga og kaia og havet. Fra 9. etasje. Var bare sykt bra hotell og rom.

 

 

 

 

Det kommer flere innlegg fra byen og centrum. Kristiansand er en så flott by. Sønn min og jeg hadde mange flotte dager sammen. Utrolig hyggelig. Så da blir det litt bilder utover. Stopper med bilder her nå. Og deler opp. 

 

Bare heng med det kommer flere innlegg fra Kristiansand.

 

8 kommentarer
    1. Akkurat, du har vært på farten 😀 Har vært i dyreparken mange ganger, men var bare en gang nede i selve byen. Artig med en omvisning 😀 Har ikke hatt med meg pc på Sykehushotellet de siste dagene heller, og er ikke så veldig glad i å jobbe med blogg via telefon.. så det gjør jeg ikke 😀

      1. Tusen takk, ja utrolig fint inne i byen. Vi dro ikke til dyreparken da. Vi hadde masse annet å finne på. Ikke fått blogget eller lest så mange blogger jeg. Hadde jo ferie. Lykke til med det dere skal.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg