kortreist reisebrev

 

Da satt jeg her igjen da…lest litt blogg tidligere på kvelden også! Det har vært ganske hektisk på toppen altså…Ikke meg da…jeg ligger/sitter trygt plassert på perrong 3! Helt greit..Min blogg er jo egentlig en hørselblogg. Være en stemme for oss som hører dårlig i alle former…Men innimellom dette tema så må jeg ha litt SOL OG LIV mellom kaffekoppene! 

 

Og ikke alltid man trenger å bruke masse penger eller reise lenger enn langt!

 

 

Tok sykkelen noen få kilometer for jeg måtte på butikken også. Og tenkte tur og sykling..Oppleve litt mer enn kjøre med bil! Like nedenfor butikken her på øya så kommer man til sjøen! Hadde med 2 knekkebrød og vann og bare kosa meg og slappet av noen timer..Helt rolig – helt idyll! 

 

 

 

 

Det er godt med slike turer. Kommer vekk hjemmefra. Får litt annet å tenke på! Bare sitte på et svaberg og glane til man blir lei…Når man blir lei av det så legger man seg ned og finner enda mer ro..Det koster ikke noe og gir masse! Det ble en deilig dag ved sjøen…Ikke sånn badested dette. Men var ikke på badetur i dag. Ikke så varmt at jeg gadd å stresse med det akkurat..Nei, kose meg her hjemme først..Slappet av i sola med en kaffekopp…etter rengjøring i heimen da…Det må til, men det har man rutine på så går ganske glatt..

 

 

Innom butikken og så hjem. Utrolig hva man får plassert i en sekk på ryggen..

 

Solliv ønsker alle en fin kveld!

 

14 kommentarer
    1. Det høres ut som en flott dag 🙂 Bare slappe av og kose seg uten for mye dramatikk 🙂 Jeg har bare reist hjem fra venninne, laget middag og strikket. Deilig! Lite blogg på meg i dag også, føltes litt meningsløst i dag, og da lar jeg det være 😉

      1. Tusen takk – veldig deilig dag…Kosa meg veldig…Elsker å se sjøen…Det gir meg så mye <3 klem og kos deg med strikketøyet 🙂

      1. Tusen takk, nei – må bare tenke litt annerledes noen ganger…Lett for å gå i den samme tralten..
        Gratulerer med helt herlig fin plassering i dag…..

    2. Herlig med slike perler i nærområdet, me er også heldig på denne måten 🙂
      Ja som du vet, det beste er ofte gratis 🙂 Kos deg

      Vibbedille 🙂

      1. Ikke sant….herlig med slike områder i fred og ro og horisontere…
        Skaper energi….Trenger ikke alltid bruke en haug med penger i byen! Nei, som du sier – det som er viktig her i livet..Er gratis…God klem! 🙂

    3. Høres ut som en dag etter mitt hjerte, Solliv 👍🥰
      Jeg synes det er fint å følge deg, for dette med hørselshemming er ganske ukjent for meg, og det til tross for at mannen min bruker høreapparat. Jeg trenger å lære mer om hørselshemming og hvordan det påvirker hverdagen deres, så skriv gjerne mer om det.

      1. Tusen takk, så hyggelig kommentar!
        Ja, blir mer om dette utover høsten også…Mer innetid og folk trenger å høre den gode samtalen! God fin morgen og dag til deg… 🙂

    4. For noen flotte steder du har rundt deg altså😃
      Det hørtes ut som en fin dag du hadde. Null stress. Det er det som er livet. Finne roen😊
      Ha en fin søndag😗

      1. Tusen takk, deilig her og mange er nok ikke flinke til å bruke naturen…
        Men jeg prøver alt jeg kan …
        Fin lørdag ble det….:) klem..

      1. Herlig kosa meg skikkelig…trenger ikke dra så langt jeg…Bare finne lyspunkter i nærheten..En liten annen sti enn der du traver hver dag…Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg