Kort og godt om Solliv

 

Noen spørsmål, jeg fikk jo hentet meg dette messebladet! Der var det kjente folk som svarte på de samme spørsmåla! Ganske fine synes jeg! 🙂 

 

Ute eller inne?

Jeg må nok svare ute. Jeg liker meg best utendørs. Lettere å finne roen synes jeg. Jeg er ikke den som finner ro i en sofa med TV og sånn.

Varmt eller kaldt?

Jeg er ikke glad i kulde, synes kroppen sliter mer da og mer vondt både her og der! Er glad i sol og varmt vær!

Natt eller dag?

Jeg elsker å stå opp og møte dagen og gleder meg masse til legge meg om kvelden og er den som våkner lykkelig for jeg elsker nye dager! Finnes ikke noe nattugle her, jeg er utrolig glad i senga mi om natta.

Gjest eller vert?

Vel, liker vel i grunn ingen av delene. Skal jeg møte noen så liker jeg og møtes ute på restaurant og spise et godt måltid! Men må jeg velge så velger jeg vert, jeg liker å pynte og liker å lage mat og bake kaker! 

Hus eller leilighet?

Der svarer jeg hus – liker å ordne og dille rundt husveggen og hagen! Jeg tror jeg hadde kjedet meg i en leilighet!

Sjø eller fjell?

Jeg elsker sjøen, vet ikke hva jeg skulle drevet med i fjellet..Jeg må se havet! Og være ved havet – det er meg Solliv.

Høyt eller lavt?

Her på blogg liker jeg å være høyt oppe..Men liker lave hæler, glad i joggesko. Høydeskrekk har jeg også, liker meg i lavt terreng. Men liker høye mennesker, synes det er noe magisk med høyden. Men liker ikke mennesker som er høye på seg selv..

 

Vil dere være med på dette kjedebrevet! Så heng med…Jeg kaster ballen videre til tre personer: BUNNY  

UTIFRILUFT

OG KJERRINGTANKER

Håper dere er med, det dere må gjøre er å svare på spørsmål (klipp ut og lim inn) og sende videre til tre personer! Altså linker ikke til meg, men oppfordrer tre personer her på blogg til å være med. Hvorfor 3? Jo, litt lettere for at kjedebrevet ikke stopper opp med det samme! Heng med, så ser vi om dette går noen dager! 

 

Nå leker vi litt dere – kjedebrev!

 

21 kommentarer

Siste innlegg