Kort innpå!

 

Blir været finere – hvis man rammer det inn i et hjerte???

 

Vel, jeg er lei hele vinteren – sånn er det med den saken! 

 

Hadde jeg vært pensjonist hadde jeg rømt – dit solen skinner 🌞☀️ Det er jeg veldig sikker på…Hva skulle holdt meg her hjemme lissom – det svaret har ikke jeg! Gamle kommer ikke ut, folk mister friheten og kommer man endelig ut den døra så må man på med digre klumpete støvler dag ut og dag inn…Tror det er den kjedeligste vinteren jeg har vært borti….

 

Jeg vil har vår, kortbukser og hvite joggesko!

 

 

24 kommentarer
    1. Koselig hjerte, da, og bildet blir fint, sjøl om dessverre ikke været blir bedre. Skikkelig vinter i år kan man si. Nå snør det igjen her, og vanskelige kjøreforhold. Måtte dessverre ut med bilen. Beveget seg som en kjelke på de isete, humpete og ubrøyta sideveiene. Blir kjekt med vår, ja.

      1. Veldig fine hjerter til Valentine, men våren fant jeg ikke i disse hjertene…dessverre.
        Så tråkig å kjøre nå da, nei jeg går. Orker ikke denne bilkjøringa på disse veiene..
        Men må man så må man…
        Vi får håpe og tro at våren er i rute i mars 🙂

    2. unnskyld men nå fikk jeg meg en god latter ,vinteren er lang ja ,jeg har opplevd snørik vinter uten pause i 5 mnd ,da var min førstefødde nyfødt ,altså 40 år siden ,men vi går mot vår så det er bare å holde ut

    3. Vår – kortbukse og hvite joggesko! DET gleder jeg meg til også 🙂 Selv om vinteren ikke gjør meg noe som helst uten om at det er vått og kaldt til tider .:-)

      1. Ikke sant, nå vil man frem med våren og alt det den byder på 🙂
        Vi håper og tror at det meste regner bort nå, det ny lasset med snø som kom i går og i natt! Klems 🥰

    4. Jo eldre man blir jo mer hater man snø og en lang vinter. Blir nok vår og sommer skal du se. Fint det bildet med hjerte. Trøsteklem fra meg.

      1. Ikke sant, alt blir tyngre og tråere og det er man ikke glad i vettu og det å miste friheten sin..
        Alt må planlegges og det er jo ikke noe gøy! God kveld og tusen takk og sender en i retur <3

    5. Vår og sommer blir det seinere i år. Det var en lang vinter i fjor så ikke fortvil. Men det er mange som blir isolerte nå om dagen men jeg har sett både rullestolbrukere og syklister ute i dag. Vil sykle litt seinere. Ramle nesten i går på isen men det ble nesten. Mange som har erfart at det er ubehagelig. Skal hjem og rydde litt og vaske opp. Blir fisk til middag, fabler om at det enten blir spagetti heller mos til. Må rydde opp litt hjemme. Mulig det blir en tur på kiwi med litt pant. Hadde en fin markering i går, far ble 95 år og jeg var på kirkegården og fant fellesgrava. Det føyka snø alle veier. Men en slik ting husker man. Håper du har det bra og ikke har ramle mens du vandrer. Ha en fin kveld.

      1. God kveld Helge, håper du lagde deg en god middag..
        Godt med fisk og bruke det man har..Du må være forsiktig du også..har sett sykler jeg også i dag.
        Så ikke helt trygt ut de jeg så. Men folk må jo frem, bussene går fremdels ikke,,Alle har ikke bil.
        Fin markering og viktig med gode minner etter sine foreldre. Håper det går greit med din søster!
        Kos deg med kvelden, jeg må ut og måke litt etterpå…Det kom masse snø i går kald og natt!

      1. Tusen takk, ja nå kommer mildværet og regn…Håper det regner og regner og at neste dag er det borte vekk..
        Lov og håpe, klemmer herfra meg..<3 Fint med hjerter i Fredrikstad.

    6. Det blir vel ikke særlig mye bedre vær med et hjerte…. men det hjelper på humøret mitt iallfall! Lenge siden vinteren har vært sånn som dette her nede i sør…………… slitsomt! God klem <3

      1. Ja, slitsomt og kjedelig…
        Man blir litt sånn nedpå og det er ikke greit..
        Jeg liker å være i farta og ikke må planlegge om bilen er frossen eller om det er hålke..
        Man blir bundet fast rundt heimen..Jeg liker stor FRIHET og DET mister man litt av..
        Klemmer..og bra med hjerter!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg