Kornåkere – det er litt høst det

 

God kveld….Det ble tur til sjøen i dag også. Og jeg gikk forbi flere kornåkere. Noen var allerede tresket og noen klare for tresking. Da er det litt høst for meg altså..Selv om det er godt og varmt om dagen. Så er vi langt ute i august. Og alt er i rute. Tok flere bilder fra åker, men de kom ikke over her…

 

 

Litt for tidlig ute egentlig. Nå i kveld da jeg sitter her hjemme kom det flott himmel..Rød og gild. Men da var jeg ikke ved sjøen. Var der rundt 19:30 – litt tidlig for solnedgang. Klaffer aldri helt for meg..denne solnedgangen!

 

 

Fant plutselig en veldig gammel Marimekko-kjole i skapet. Den er helt suveren nå. Ingenting som strammer og passe lengde og epler og pærer over hele kjolen. Passet jo bra det, da jeg var litt i høstmodus med åker og sånn.. Og noen liker rosa: Kjerringtanker 💜

 

God kveld og nå blir det en tekopp! 

12 kommentarer
      1. Bare hyggelig…synes jeg måtte linke tilbake vet du. For det er litt greia her på blogg! Deilig med slikt vær da…Liker det, rydder litt opp i lufta..God natt!

      1. Ja, kornåker er vakker! Vidunderlig vakker egentlig…selv om høsten banker på! Men høsten er også flott og bad kan det bli lenge utover…God natt!

    1. Så fint med kornåker i kveldsstemning, og vakker dame med snasen kjole! Hos meg regnet det i går kveld og vi går mot høst og mørkere kvelder i nord.

      1. Tusen takk snille deg…her er det fortsatt sol og sommer 🙂 Men var en del lyn i natt…Men det hørte ikke jeg..kanskje det ikke var over Kråkerøy 🙂 Fin dag videre og klem til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg