kontraster – høst i skogen og høst på verandaen

 

God fredagskveld her i heimen Hus og hjem! Store kontraster fra skog til veranda! Kanskje ikke det mest spennende tema på en fredagskveld. Men det er jo helt utrolig! Så må bli et lite innlegg 🙂 Jeg kjøpte en pakke med margeritter i våres, 6 stykk i en pakning for ca. kr. 40. Jeg har funnet ut at det ikke noe vits i å kjøpe en diger Margeritt til over hundrelappen, de gror jo som gresset…selv.

 

Neste år, kjøper jeg flere slike pakninger og fyller på! Det beste er jo at rådyra ikke liker dem heller! Ellers så spiser dem alt dem ser…Hadde en kjempefin krukke med vakre blomster i hagen helt frem til for noen dager siden – spist opp! (Ikke krukka, men blomstene…) Ser at i diverse hagegrupper så blir de kalt “Rotter på fire bein med stylter” – ikke mine ord altså, men jeg synes de bør holde seg i skogen og ikke så nærme hus og folk! 

 

 

💖

 

💖

 

Med alle disse vakre blomstene ønskes en fin kveld herfra! Gått i ett i  hele dag, men det får det komme et innlegg om siden! Fredagskvelden skal brukes til sofa og hygge! 

 

Det er freddan…

6 kommentarer
    1. Disse kommer opp år etter år og har tendenser til å bli lange og tynne etterhvert.
      Dine er veldig fine iår.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg