Kongen Marina

 

Hei dere, kommer et lite innlegg med bilder fra meg! Jeg vet mange av dere savner å være med på tur og se bilder! Så da skal jeg være SNILL! Snill er en god egenskap 💜 Skal til og med ha kommentarfeltet åpent…Ikke sant, føler meg snill…hehe..

 

I går ble det tur til Kongen Marina, man kommer dit ved å ta trikken eller man kan også gå, er ikke så langt, egentlig..Men noen kilometer er det jo!  Nå som det er buss for tog og slikt så blir det litt styrete å komme seg til Oslo, men det går greit en gang i blant! Men liker best å ta toget hele veien, mye venting og en tur til Oslo tar plutselig nesten to timer!

 

Spiste burger…

 

 

Øl på meg…

 

 

Digg sted, ligger i Frognerkilen..

 

 

Masse å følge med på!

 

 

Skikkelig marina dette her, her er det mat og drivstoff og fest og moro! Likte meg her jeg, så blir vel snart en ny tur tenker jeg! 🙂 

 

 

 

Solliv ønsker dere alle en fin kveld! Ta vare på hverandre 🥰 

12 kommentarer

Siste innlegg