Kommentarer og sånn

#Fredrikstad #Glomma

Shopping i Fredrikstad, lørdag jo..masse bilder

 

Hei igjen….

Kommentarer på blogg er ikke lett. Var enklere før. Så jeg tenker og tenker. Vil prøve å lage meg en god rutine på det. Skriver du en kommentar hos meg kommenterer jeg bloggen din tilbake, hvis jeg finner den lett.

Jeg kommenterer selvfølgelig ellers også. Kommenterer når jeg ser gode fine innlegg fra mennesker som jeg liker å følge.

Dette er bare for å sikre meg selv. For jeg liker å lese andres blogger og følge opp. Jeg liker å følge opp DEG.

Vært på farta i hele dag, så nå må jeg slappe av litt tenker jeg. Lørdag er litt sånn jobbedag også. Går ikke på jobben asså, nei der ser du ikke meg på en lørdag. Men nok å gjøre her i huset og hos mamma…og traske rundt for å gå mine turer..

#kommentarer #blogg

 

8 kommentarer
    1. Enig i at akkurat den kommentar-biten har blitt litt mer kronglete ja etter at “gamle blogg.no” ble stukket ned av Egmont & co. og feset ut på ny av et rosa rumpehull av glitter og glamur. Håper de finner en løsning på dette sånn at det blir mulig å få tilbake de varslene igjen en gang xD

      1. Tusen takk. Jeg sliter litt. For å si det sånn. Så jeg tenker en del på det. Savner det gamle opplegget akkurat det. Håper det kommer en snarlig løsning 😁

    2. Jeg tror vi er STUCK med dette nye systemet. De har ikke sånt her sier de… Og ser ikke ut for at de skal endre heller. Men jeg prøver å henge med de jeg ser på Bloglovin OG på blogg.no-feeden, forsiden… Men noen glipper nok for meg, og jeg HUSKER ikke alle liksom hver dag av meg selv 😮

      1. Nei.. Ikke så lett å henge med.. Må lage min greie jeg. Så ser jeg om det funker en stund.. Blir aldri som tidligere dette…

    3. har blitt enkelere for meg å følge med når jeg følger med fra bloglovin,og så får jeg epost hver gang jeg får en komentar på mine blogginnlegg :=) så litt får jeg fulgt med,men ikke like godt som før nei

      1. Får du e-post da. Så flott. Det visste jeg ikke. Nei er litt tyngre å henge med. Men det har blitt bedre synes jeg. Kanskje vi som er flinkere.

        1. ja om du går inn på kontrollpanel ,så trykker du på innstillinger som du ser på venstre side,der kan du sette en hake på att du vil ha epostvarsel når noen komenterer på ditt innlegg ,husk bare å lagre endringene når du har krysset av :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg