Komme seg ut dagen – sol

 

Velkommen SOL – det blir å komme seg ut og kjenne sola i ansiktet! 

 

Så tar det derfra, hvordan føret ellers er – aner jeg ikke! Men er sikkert brodder og piggsko-føre som alle de andre dagene denne vinteren har vært! 

 

Men alt er lettere nå sola skinner og dagen er ganske mye lenger! Men det er lørdag, da går det ikke så fort her i heimen…Lørdag morgen er man litt av det late slaget! Selv om man er tidlig oppe så bør man ikke storme ut den døra med det samme – det er forskjell på hverdager og helg! 

 

I hvert fall i min verden! 🌸

 

God lørdag – kos deg! Sol i håret, sol i ansiktet og sol sol sol…

 

DET ER JO HELG!

 

12 kommentarer
      1. Så herlig, alldeles nydelig i sola i dag.
        Kjøpte kamille og har lest om din flotte datter. Dame med energi og glimt i øyet!
        Et bilde av deg også, så koselig..

    1. Å jaaaa, deilige sol altså! Hihi, til og med jeg er ute seinere i helga altså! Idag har det blitt tre gode turer – det har vært nydelig idag! 🙂 fine bilder! Klemmer…..

      1. Så bra da, jeg har også gått turer..Men sånn tur i skogen går ikke her enda..
        Så blir å gå langs veier og ned til elva. Fint det også..
        Ja, lørdag morgen er ikke stresse-dag for meg…Da liker jeg å surre med at mulig…
        Klemmer…

      1. Ja, det arr deilig med litt avslappende morgener når man ikke skal på jobb..
        Da er det full gass tog man blir sliten….og da må man ta seg igjen litt..når man har fri..
        Hvis ikke så er det ikke så bra tenker jeg..Hvile er viktig! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg