kom inn til meg – ingen krig

 

God fredag, nå er det helg her hos meg! Jeg jobber jo ikke fulle dager! Men er på jobb hver dag, men drar tidligere hjem! Deilig det da….Kaldt og varmt om hverandre i dag! Småkjølig når sola er borte! Og bakken er steinhard! Frosten holder ut hver eneste natt! En dag jeg var i byen tok jeg noen bilder..Likte disse lampene hvor det ga et fint speil. Liker lampene uten dette også ja, men er rådyre for min lommebok! Men er lov å kikke! Link til butikken her: Domino Interiør 

 

 

Ved elva – nostalgi

 

 

Du skjønner at det er litt eldre modell når telefonnummeret til Ideal Mek. Verksted var 1618..Et telefonnummer som selv teflon-hjerner kan greie å huske! 

 

 

Jeg liker å gå ved elva –  mye fine motiver. Synes jeg da..

 

 

Litt speiling her også!

 

 

Artig – helt til du studerer motivet!!!

 

 

 

Her er jeg på Kråkerøy og på vei til Fredrikstad over brua. Jeg går så kjekt å ta bilder..Fredrikstad Stadion på høyre side. Den ligger altså på Kråkerøy. På venstre side bygges det et kontor i 7 etasjer det er der den gamle bobilplassen var før – (reserveplassen når hovedplassen var full). Men altså nå blir det kontor der! Da ble det  litt bilder fra byen!

 

Vel – God fredag! 🙂

 

 

26 kommentarer
      1. Tusen takk, lampene er fine- Det er Louis Poulsen til kr. 7.995.- La ved en link til butikken nå.
        Tankevekkende og skremmende kunst – først ble jeg bare fanget av fargene!

    1. Mye hyggeligere med blogger som har fine bilder og inspirsjon til hyggelige turer og andre ting.. slik som her hos deg <3 Fredagsklem <3

      1. Tusen takk – veldig hyggelig sagt. La inn en link til butikken nå. Mye fint der og lampene var fra Louis Poulsen og koster 7995. – God fredag og klem…

    2. Så fine lamper sikkert dyre, bilde var til ettertanke. Takk for at jeg fikk være med på turen igjennom dine vakre bilder og tekst.

      Ønsker deg en kjempefin fredag og helg.

      Klem fra meg til deg.

      1. Tusen takk skal du ha for at likte innlegget og ja, kunsten er til ettertanke! Lampene var dyre, men akk så flotte. Kostet 7.995.- la inn en link til butikken nå. Ønsker deg en fin ettermiddag! Titter innom hos deg etterpå. Skal gå en tur jeg nå. God klem fra meg..

      1. Tusen takk, jeg er veldig glad i byen og alle fde lotte stedene å besøke. Ved Kongstenhallen er det flott! Så skjønner at du husker den parken.
        Og jeg liker som sagt elva – det gir meg ro på en måte! 🙂 Klem til deg…

    3. Du er så flink til å fange flotte motiv med kamera.
      Artig og følge med på turene dine.
      God fredag til deg.

    4. Du glemte en ting når du la inn linken, merke innlegget med reklame kjære deg.

      Ja jeg likte innlegget og bildene veldig godt, du er så flink til å få bildene så levende og fine.

      Klem fra meg til deg.

      1. Ja, tusen takk. Men jeg viser bare til en butikk jeg gikk forbi. Får ingen penger for dette ved at folk klikker seg inn på den! Jeg har ingen avtale med denne butikken og denne butikken er ikke slik at man tjener noe ved at folk kjøper noe her eller klikker. Det er rett og slett bare en opplysning og gratis reklame egentlig. 0 for meg…Slik jeg forstår reglene…Ville bare være hyggelig med mine lesere dersom de ble nysgjerrig. Lampene er dødskule!
        Jeg har jo sluttet å tjene penger på bloggen min! Legger aldri inn reklame lenger! Og en avtale med blogg har jeg ikke!

    5. Nydelig tur i vakkert landskap, og historiske detaljer… 🙂 Må vel se hvor krigen er.. flere som skriver om den.. 🙂 Men egentlig ikke så interessert. 🙂 Ha en flott fredag og helg.. scroller venneblogger nå… og håper å rekke over alle 🙂 Klem fra nord 🙂

      1. Tusen takk, mye fint å se her i byen. Koselig å gå tur og kikke seg rundt. Nå skal jeg tusle litt her på Kråkerøy for å få litt luft…Venneblogger er kjekt. Du får lese deg opp 🙂 Klem…

    6. Mange flotte bilder ♥ Og de lampene var jammen fine ja. Og helt sikkert alt for dyre for oss småfolket 🙂 Men det er jo kjekt med vindus shopping. Det er jo til og med helt gratis 😀
      Ønsker deg en herlig god helg, og mye fint vær. God klem fra meg til deg ♥

      1. Tusen takk, ønsker deg en riktig God Helg! Vindusshopping er veldig kjekt synes – kjekt å se og man kan spare en stund hvis man virkelig vil ha en dyr godbit. Det kan være lurt noen ganger…Blir mindre søppel av det. For kjøper man en slik lampe så har man den resten av livet! Kos deg med kvelden og klem fra meg…

    7. koslig å rusle i bygatene også ,kjekt å se litt fra dine trakter ,men jammen er gatene tomme ,det gode med tomme gater er att en får tatt bilder av bygninger uten et hav av mennesker på samme bilde hi hi

      1. Tusen takk – flott her. Men lite folk. Vi er nedstengt! Skal ikke møte hverandre. Vi skal ikke gå ut og spise, men spise hjemme. Ikke shoppe i butikker for dem er stengt…Ikke be med noen hjem…Det er livet vårt her.
        Jeg møter noen folk på jobben. Men ikke mange, for det er strengt regime med hjemmekontor hos også. Men jeg kan ikke ha hjemmekontor med min jobb!

    8. Her var det mye stilig og lekkert, Solveig! Kult! Og under det kontorbygget sto vi med bobilen da vi var på bloggtreff… hihi…..!Takk for titten! Klem 🙂

      1. Tusen takk, ja – det husker jeg godt! Ikke særlig luksus får man si. Godt plassen ble byggeplass. Den plassen var verken fugl eller fisk! 🙂 klem..

    9. Stille, fredelig og fint her inne 😊Fine bilder av fin by. Jeg liker speilinger so du sikkert vet 😊 Håper vi får til bloggtreff igjen i Fredrikstad f eks 😊

      1. God morgen – tusen takk…Speilinger i alle varianter er flott! Bloggtreff blir det, men ikke i år heller tenker jeg. Det må være trygt og godt og fint…Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg