kokken der oppe på toppen og jeg får lapper

 

God ettermiddag denne mandagen. Været er bedre enn i går! Men men det skal ikke så mye til akkurat. Men fikk en fin kveldstur i går og sola kom litt frem etterhvert.

 

 

Ellers så hadde det jo bøtta ned hele dagen. Men ble 2 turer altså..Gåskolen er ikke død..Kommer tilbake når høsten venter på oss Gåskolen <3 

 

 

Vi leser jo stadig disse lappene kokken får! Overalt i grunn, på kaffefilter, i bilen..og sikkert noen plasser som er litt mer hemmelige og litt mer spennende! Solliv fikk også lapp i dag – og det varmet så innmari langt inn i sjelen. Dere vet hvordan DEN følelsen er når ferien er over og det er 1 år til neste sommerferie!!! Uendelig……………

 

 

Masse glitter i kveldinga i går. Var i grunn en fin kveld. Ikke så kjølig, bare deilig! 

 

 

I dag ble det bare pølser til middag. Ikke noe mer fantasi på en mandag sånn etter ferien. Men helt greit…Synes det er godt jeg. Men skal lissom ikke være det! Hører stadig folk sier, pøler? Nei, det spiser jeg sjelden…Er jeg i byen og er litt småsulten  så kjøper jeg meg heller en pølse i brød enn en bolle! Sånn er jeg…Enkel sjel 💚

 

 

Mandag…

12 kommentarer
    1. Pølser er da godt, sånn innimellom. Jeg spiser også det. Om ikke så ofte 🙂 Så koselig få lapp fra noen som ønsker velkommen da 🙂 Og du er i gang med jobb igjen skjønner jeg. Heldig jeg,har to uker igjen 🙂

      1. Her er jeg i gang og har brukt all ferien min..Bare noen få dager igjen…Så får bli en fredag i ny og ne..
        Pølser smaker, men kan jo ikke ha det hver dag…Må ha variert kosthold! Veldig stas med lapp – ble glad!

    2. De fineste bilder, Solveig! Og så koselig med en lapp! Håper det har gått greit med jobben – slitsomt å begynne igjen… trist lissom…. <3 klem

      1. Tusen takk, litt sånn trist i går kveld også…Det er så utrolig deilig å ha frihet! Men gikk greit tross alt og lappen gjorde meg glad! Men lite folk på jobben (folk har jo ferie) og det er deilig….! Klem..

    3. Så bra med lapper… om jeg bare hadde tall på alle de lapper jeg har skrevet i mitt liv….. 😀 Nyt fine dager, selv om du er back in business 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg