kjøpte meg ny kjole i går

 

God morgen!

 

Se min kjole…Jeg var en tur i byen i går for å titte litt i det fine været! Jeg har mine favoritt-butikker. Er ikke glad i kjøpesenter lenger. Blir for mye larm. Så jeg velger mine butikker! Dette er en butikk som er litt for dyr for min lommebok egentlig. Men har så mye fint, i undertøy og badetøy og topper og strømper og noen kjoler og cardigan. Det er noen her inne på blogg som er veldig glad i kjoler. Denne dama her: FRODITH 

 

 

Jeg likte både mønsteret, passformen, stoffet, fargene og prisen (sommersalg).. Butikken finner du her: Rafinett – ta en titt for det er de lekreste ting. Mange ting i butikken som du ikke finner på nettet da. Men greit å få litt overblikk…

 

 

Litt detaljer blir jo aldri feil…Bruker jeg den på jobben en dag så skal jeg få min venninne på jobb til å ta bilder av meg 💚 💜💚

 

God søndag…blir nok ut på tur snart! Sola skinner…

 

 

20 kommentarer
    1. Ja, vi må få se den på 🙂 Du kan jo bare sette fra deg mobilen og ta med selvutløser? Sette på 5 sekunder, løpe å stille deg opp 🙂 Den så skikkelig fin ut, artig mønster. Litt “hippie-aktig” og sånt liker jo jeg 🙂 Jeg skal ut å gå tur nå, MED kjole så klart 😀 Fortsetter Catwalken min 😀 Klem og fin dag til deg, og takk for link <3

      1. Tusen takk, likte den godt og liker masse farger. Men det var litt stil over den synes jeg. Og stoffet var helt nydelig…Klem til deg.

    2. Å, den var fin ♥ Jeg liker også kjoler, og har veeeldig mange i skapet mitt. Har brukt kjole eller skjørt hver dag den siste tiden. Sikkert i dag også, selv om jeg foreløpig sitter i morgenkåpa 😀
      Jeg gleder meg til å se den på deg ♥ Feminint og fint ♥ Klem ♥

      1. Tusen takk, likte kjolen godt. Den kan man ha på fest en sommerdag også. Dingledang i ørene, sandaler og litt sminke…Kledd for et glass champagne :)Klem til deg.

    3. Kjempefin..og ser veldig behagelig ut også 🙂 Jeg handler så si aldri på kjøpesenter lenger..både slitsomt og “kjedelig” å være der.. Ser gjerne bilde av kjolen på ja..gøy det .. Klem <3

    4. Ja du verden, nå flagrer det en kjoletrend over bloggen 😀 Men jeg skal holde meg i skinnet enn så lenge, og ikke fristes til å rote i madammens kleskaper 😀 Men nydelig var den… så gleder meg til å se den i bruk 😀 Ha en flott søndag 🙂

      1. Tusen takk, likte den godt altså…Blir ikke i morgen. Skal på sykehuset – hørselavdelingen..Så går den formiddagen 🙂 klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg