Kjerringtankers utfordring

 

God kvelden, Kjerringtanker kom med en utfordring her på blogg i dag! 

 

Neida, det handler ikke om hvem som spiser krumkaka til jul…Men, noe så enkelt og vanskelig som dørstokkmila KJERRINGTANKER finner du på den blå linken..

 

Det å komme seg ut på tur og ut av huset og åpne døra og over dørstokken og alt det der! Ikke alltid så enkelt for alle! Jeg har vært og badet i kveld og viser noen bilder fra min tur over dørstokken! Kom du deg ut???

 

Kom du deg ikke ut i dag, så kanskje du får det til i morgen! Det er lov å håpe…💚

 

12 kommentarer
    1. Å så fine bilder fra turen din 🥰 Tror det holder med en utfordring av gangen for meg, men du skal ikke se bort fra at det kan bli en liten tur i løpet av helgen. Ha en fortsatt fin fredda, klem 🤗

      1. Deilig med tur og over dørstokken…Nei, kan ikke rekke alt.. 🙂 Flere utfordringer på en gang makter man ikke.
        Denne ble i meste laget for meg..Makter ikke alle disse innleggene jeg. Men jeg får lese hos dere. Det er gøy å lese hos andre, jeg trenger jo ikke lage noen selv. Blogg er jo og gi og ta..Jeg har hatt litt dårlig tid denne uka, jeg har ikke vært hjemme. Så jeg følger med litt hos de vanlige..God fin dag, klem…

    2. Fine bilder og flott utfordring i fra Kjerringtanker. Jeg trenger å forsere den dørstokken å begynne å gå. Må først bli frisk fra bronkitt hoste, er plagsomt og ha det en gang i året og legen er på ferie. Men det er i ferd med å gi seg. God helg og klem.

      1. Masse god bedring til deg, håper du blir fort frisk altså..
        Når det letter i brystet så blir det bedre vet du, da kommer du deg over dørstokken og
        ut!
        Kos deg med fredagen da og nyt masse 🌸 klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg