kjente at blodsukkeret steg til himmels

 

Når man har vært på jobb!

 

Handlet for mamma og ryddet inn varer og ryddet litt generelt der ute. Mamma var på dagsenteret…så passer på noen ganger da! Ellers så kan man ikke kaste enn papirlapp!

 

Så var det tid for å fylle bensin. Og plassen er opptatt, men ingen inne i bilen. Bare en diger bil og den hadde IKKE Fredrikstad skilter…Jeg ventet og ventet og sulten som en skrubb..Så kommer fyren ut av stasjonen med pølsa i hånda og med et stort glis…Tar seg god tid til å titte rundt bilen. Spise pølsa og kaste papiret..Før han i det hele tatt gadd å tenke på å flytte seg…Han så meg…Da var det like før ja…………Vel, jeg fikk fylt bensin! Men akkurat dette er det værste jeg vet! Jeg er et utrolig tålmodig menneske, men akkurat på dette område der, da er lunta kort altså! Nå skal jeg ut på tur, trenger det føler jeg! Se innlegget her: jeg gikk fra meg sinne 

 

Blodsukker og gamle DAMER! Og moralen er – flytt bilen din når du er ferdig med å fylle drivstoff!!!

12 kommentarer
    1. Hahahaha…. unnskyld… nå kjente jeg meg veeeeldig igjen! Altså – da blir jeg så forbanna altså….! Det må da være lov å bruke hue og ta hensyn til andre ????? 🙂 god støtte-klem

    2. Her hadde jeg aldri klart å holde nebbet lukket.. På en god dag, ville jeg spurt om han kunne være så snill å flytte bilen, mens jeg på en mindre god dag antagelig ville spurt om han hadde mer han skulle gjort før han lot andre få slippe til, eller noe lignende sarkastisk.. 😒

      1. Ja, det var det siste jeg var redd for. For jeg hadde han langt oppe i halsen…………
        Men noen gutter eier verden vettu….sånn er det bare! Sikkert vært på hytten….

    3. Hopla, her var det jammen temperament! 🙂 Greit at bilen står til de har betalt, men når man skjønner at de haler ut tiden med vilje, da er det ikke lett å smile nei.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg