jeg gikk fra meg sinne

 

Denne onsdagen…og hva som skjedde kan du lese om her!: kjente at blodsukkeret steg til himmels Så skrev dette blogginnlegget og dro på tur! Til Møllerodden her på Kråkerøy. Litt eldre bebyggelse og ligger ved elva. Så der er det alltid litt motiver å finne synes jeg. Deilig å gå på tur uansett! Puselabber eller Gåsunger er vakkert…Kjært barn har mange navn!

 

Får jo nesten si at jeg tok utblåsingen her…hehe…Neida, men var litt artig motiv! Fendere kaller jeg det! Eller om det slike som markerer at det er satt garn, litt usikker her. Men akkurat her var det ikke garn…!

 

Siv er det nok av rundt her jeg bor!

 

Mere siv og veldig møkkete elvevann! 

 

Lasteskip – fine motiver! Det fenger synes jeg da! Federal Leda er skipets navn!

 

 

 

Furu og dette blir en helt perfekt kongle. Sjelden å se slik rosett i furukvisten! Titt etter neste gang du er på tur! Håper du også likte bildene…selv om du kanskje ikke var så sint som meg! Ønsker deg en fin onsdag. Lov å kose seg litt i dag! 🧡

 

Ut på tur – det er som en kur! Kurerer GRUFF…

8 kommentarer
    1. Nå leser jeg det siste først – igjen… men uansett – kommer man seg ut så hjelper det mot det meste! Lekre bilder fikk du iallfall – akkurat sånne som jeg liker! Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg