Kjeksen

God ettermiddag… Fremdeles kaldt her jeg bor. Så deilig å trekke inn.. Og trekke meg en kopp te 😀

Har vært på tur i dag også. Men ikke kjeks med i dag. Pleier å ta et par og putte i litt papir og putte i lomma. Hvis man skulle trenge litt energi. Hvordan spiser du denne kjeksen. Jeg tar en bit og spiser forsiktig. Noen ganger brekker jeg den i to. Men aldri hele kjeksen i munn på engang..😀 Alltid likt det flotte motivet 😀

Utsikt fra en benk jeg satt på i dag. 

Fint…. La humla suse… Deilig å se sjøen.

Fin

Liker motivet… 😀

Satt på krakk og tok et bilde til venstre og et til høyre… 

Fint sted å nyte.. Ro i sjela.. Helt til en telefon ringte.. Var fra Everket. Har betalt strømmen altså.. Bare noe info.. Nytt navn. .

God

Denne kjeksen er god. Men sikkert full av sukker.. Men spiser ikke hver dag da.

 

 

10 kommentarer
      1. Det er vår… Men nå i kveld ble det surt… Var i hagen og klippet litt gress. God kjeks… Men ikke bra å ha sånt liggende i skapet… Hehe.. 😀

      1. Tusen takk. Nydelig her på Kråkerøy.. Deilig å se utover sjøen. Havrekjeks er godt.. Prøve å bake en dag jeg. Slik du gjør 😀

      1. Herlig… Godt stykke på vei. Blir jo en fin tur i morgen det 😀flinke dere er… Ha en trivelig kveld i Trondheim… God natt til dere to på tur 😀og fin tur videre.. I morgen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg