kjærlighet

 

Sitter her og blar i en bok av Paulo Coelho – boka heter “Kjærlighet”

 

Det er vel nesten ingen som skriver vakrere enn ham. Setter ord på livet på en vakker måte! 

 

Hvert menneske har en en skatt som venter.

 

Man elsker fordi man elsker. Ingen trenger en grunn for å elske.

 

Den som elsker i håp om gjensidighet, kaster bort tiden.

 

Kjærlighet er det først som kan forandre et menneskes liv totalt.

 

Hvorfor må vi lytte til hjertet? Fordi der hjertet ditt er, er også skatten din.

 

 

Jeg blir sittende og bla litt i denne boka, gjort det flere ganger før også! Kjærlighet er ikke bare mellom to mennesker.

 

 

Kjærlighet er stort…❤️

 

Hva jeg tenker om kjærlighet så er det vel for meg mors kjærlighet til sine barn.

 

Jeg har også stor kjærlighet til naturen og dyrene som bor der, alt som vokser og gror. Jeg har også kjærlighet til huset mitt, jeg er virkelig glad i huset her jeg bor. Kjærlighet til venner og familie. Og jeg har faktisk også kjærlighet til ting som igjen generer minner! Jeg hadde og har en stor kjærlighet til katten min som har vært død i 5 år. Det var noe helt spesielt når jeg kom fra jobben og vite at halen stod rett til værs og var overlykkelig over å se meg. Han kjente igjen lyden på bilen og visste det var meg. Når han var ute da, andre ganger ville han bare slappe av i stolen sin når jeg gikk på jobben. Da jeg var i en ulykke for noen år siden og brakk bekkenet mitt på tre steder, så var det veldig lite jeg lunne gjøre for smertene var intense..Den som lå ved siden av meg dagen lang var katten min..

 

Jeg har også kjærlighet til penger, ikke sånn Onkel Skrue opplegg, men at man har penger til livets opphold og litt til. Det er en kjærlighet som gir trygghet til livet og som igjen føler at livet ikke er en kamp hver dag for å overleve. For det er ikke et liv man ønsker seg ❤️ Jeg har også kjærlighet til kroppen min og at man hver dag kan leve så normalt som mulig, selv om jeg ikke er A4 når det gjelder hørsel, men man lager seg et godt liv på en annen måte tenker jeg..

 

 

K J Æ R L I G H E T

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg