Kanskje

 

Hei alle!

 

🌸En liten tur innom her for å ønske god kveld…🌸

 

Kanskje leser du

Kanskje strikker du

Kanskje ser du på serie

Kanskje er du på nettet

Kanskje er du langt nede i potetgullet

Kanskje spiser du sjokolade

Kanskje drikker du et glass med rødvin

Kanskje ligger du i sofaen

Kanskje sitter du i sofaen

Kanskje er du frossen

Kanskje er du varm under pleddet

Kanskje er du alene

Kanskje er du med familien

Kanskje er du med kjæresten

 

Men uansett så er det fredagskveld! En kveld som mange er veldig glad i ❤️

 

Nyt kvelden – den er enda ung!

 

14 kommentarer
    1. Jeg leser.
      Jeg er på nettet.
      Jeg er langt nede i ostepopen
      Jeg har et glass øl.
      Jeg er varm under pleddene.
      Jeg er her sammen med GGG.
      Håper du og nyter kvelden.

      1. Herlig, du multitasker skikkelig i kveld du….
        Her ble det te og ost og en serie på TV – Sanditon..
        Lese litt en time og så er det rett i loppekassa.
        Blir ikke tur i kveld heller, for kaldt..

    2. Kaaanskje det ja….! Jeg har sykla en tur, jeg har spist potetgull – og sjokolade – men jeg drikker vann! Har med strikketøy og hekletøy (lillegutt har spist opp halen til Apen Anton, så farmor må fikse ny hale…)! God klem til deg <3

      1. Herlig dag og kveld da…masse sysler du, ja da må farmor hekle ny hale – helt klart.
        Drakk te jeg og spiste ost og på en episode av Sanditon.
        Natta min venn, klemmer…

      1. Meg altså, godt å få opp varmen etterhvert. Så på en episode av Sanditon jeg.
        Kopp te og litt ost og kjekt..Deilig.
        Må ha vært fryktelig kaldt i hagen i dag?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg