kanelsnurr på lur på tur

 

Men uten kanel…Jeg bakte jo noen boller til for noen uker siden og den en vendinga..kjevlet jeg ut og snurret – men uten sukker og kanel..Så da ble det kanelsnurr med snurr, men uten kanel! Litt annerledes og enklere å spise man snurrer rundt og spiser! Man kan sikkert ta på litt glasur da, hvis man ønsker det..Jeg pakket den i sekken for jeg var på tur i dag hvor er alle folka hen Så trengte ikke noen søtt …

 

Ble stille og rolig her i kveld, deilig det..Meldt sol og fint i morgen også, så satser på ny tur i sola! Det er jo det man lengter etter hele vinteren – det å være ute! Få luft og farge i ansiktet!

 

Tror mange av oss er enige i dette – livet er best utendørs! 

 

Kanskje rake litt i hagen i morgen – får se om jeg får ånden!

 

 

 

18 kommentarer
    1. Kanelsnurr er godt, og jeg bakte kanelboller med eple inni. Godt det også. Gjærbakst er digg turmat. Hos meg er det mye vind og jeg holder meg innendørs. Håper på bedre vær og turgåing. Snøen har tint masse under regnværet som var i går og på fredagen. Nå nytes kaffen og se en film er planen. Nå er du på 20 plass ikke verst det! Ha en flott søndag. Klem

      1. Tusen takk, ble glad da jeg så tallet 20 lyste mot meg..helt uventet denne gangen!
        Med eple hørtes nydelig ut, skal prøve på det neste gang! 🙂
        Her skinner sola og etterhvert ut på tur! Liker litt lat søndag til å begynne med.

        Kos deg med film, klem fra meg 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg