kan ikke anbefale dette stedet

 

God kvelden….vi var 6 stykk ute og spiste i går. Gledet oss lenge og sånn. Ikke vært utafor døra siden tidlig i mars jeg. Bare på jobb og i matbutikker. 1 gang eller to innom et senter. Det er det lissom. 

 

 

Bergmanns – du ser bygget bak her. Det grønne. Bord ute gikk ikke an å reserve. Så vi trampet inn..Etter et kvarter fikk vi bestille drikke. Etter en halvtime kom drikke til oss….hmmm. Dette skulle kommet raskt på bordet i denne varmen. 1 time etter kom maten. 4 av oss hadde bestilt torsk, 1 biff, 1 club sandwich. Som sagt etter en times tid kom maten. 3 torsk, 1 biff, og sandwich.

 

Jeg tenkte at kokken/servitøren henter min torsk når han er på vei inn igjen. Etter en stund kom han ut..Hadde blitt noe feil..Men lager maten så fort som mulig. Jada….Måtte vel ute og fiske den først! En halvtime senere kom min mat. Da var alle ferdig med å spise….Er dette greit? Nope….De andre måtte jo spise mens det var varmt…Men så mye surr a gett! Så kan ikke anbefale dette stedet. Maten var ikke god heller. Så ut som litt rask man lager her hjemme..Og himla mye salt i maten….Ikke vant med det jeg!

 

Fin kveld, men maten og stedet kan ikke anbefales! Det er min mening…Og det står jeg for! Nok andre steder å gå ut lissom…Bergmanns – nei, styr unna!

 

Grilla her hjemme i kveld…kjempegodt! 🙂

16 kommentarer
    1. Det var synd med maten da. Når du endelig skulle ut en tur. Men bra du hadde det hyggelig alikevel.
      Det er godt du sier i fra til andre når alt ikke er på stell på spisesteder. Man ønsker jo både god mat og god service når man skal ut for å spise😮

    2. Ikke noe ok når man skal kose seg..litt venting må man regne med, men det får da være grenser for hvor lenge.. og kjedelig når man ikke får spist omtrent samtidig.. Stedet lå fint til på brygga da..men virker som det var det eneste positive.. Grillmat hjemme hørtes bedre ut … Klem <3

      1. Ser koselig ut, men virka som logistikken ikke var innkjørt…Og det bør den være. Hatt tre måneder på seg nå med stille dager…Så bør være glad folk kommer ut og spiser igjen..All mat til samme bord bør komme på samme tid…Det er hele poenget..Maten her hjemme i går ble så god…..Klem…

    3. Har de kommet ut av trening, eller hva går det i? Skulle ikke være sånt. Og dårlig inntjening må det også bli med en sånn sakte service. Høres ut som du gjør rett i å gi strykkarakter her ja.
      Jeg har selv vært ute og spist nå i kveld, med to venninner, ene av dem har jeg ikke møtt på flere år. Veldig koselig. Vi spiste på Egon, og det var høyst vellykket.
      Godt at selskapet man er i er hyggelig når alt annet går litt galt.
      God helg ♥ Klem ♥

      1. Kommet ut av trening eller aldri hatt den. Dette var ikke greit rett og slett. I byen her er nok steder å gå…Så meg ser dem ikke der igjen…helt klart. Ikke akkurat billig å spise ute….Egon er alltid bra synes jeg. Selv om de nekter de ansatte å organisere seg…Men kan jo ha blitt bedre nå….Men mye rart i restaurantbransjen…
        Kos deg med dagen og klem herfra…

    4. Uffameg så trasig.. skjønner godt at det ble en skikkelig nedtur.. fy fader… at det går an. Skulle tro sånne var klar for å skaffe seg så mange kunder som mulig 🙂 Klem

      1. Fy fader, det er så kjipt det….tenk å sitte der å spise når de andre er klare til å gå…Vente før og etter og mat som aldri kommer…Det dette gidder jeg ikke…l

    5. Hihi, nå måtte jeg le…. tror det var der vi prøvde oss da vi var i Fredrikstad i fjor…. kom aldri en eneste kelner bortom oss, enda de hadde sagt de kom snart…. etter 45 minutter gikk vi et annet sted! Så – jeg er enig med du! 🙂 klem

      1. Heh, vente er det værste jeg vet…Ja, er nok dette stedet. Bare da het det Pizzanini….men samme ulla 🙂 ingen logistikk…for lite folk til å jobbe…Og maten har var aldri god på det forrige stedet heller…Like skuffa hver gang…aldri mer for meg hit..:)

    6. Det ødelegger faktisk kvelden synes jeg, når man bare blir sittende å vente. Vanskelig å konsentrere seg om annet når man er irritert og sulten 🙁

      1. Var rett og slett veldig tråkig…..Sånt skal ikke skje synes jeg…Men det som var rart var at han ikke merka det før han hadde levert ut alt….For jeg har jo opplevd slik før også, og da har de rett og slett ventet med å levere ut maten til de andre! For hele poenget med å spise ute – er jo å spise sammen….skjer ikke igjen….Går aldri dit mer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg