kalender med mening – ut på tur 24 – jul

 

God Jul til dere alle. Her kommer luke 24 i min kalender! Jeg har gått tur og jeg har nådd målet i dag også. Målet er alltid 10.000 skritt <3 Tok det i en jafs i dag. For jeg rekker nok ikke flere turer i dag. 

 

 

Julegata i skogen her på Kråkerøy

 

 

 

Lys er tent <3 

 

 

Er flott julevær og ja da må man passe på og komme seg ut på tur. Deilig. Nå skal jeg ordne med maten og dekke bordet. Hjemmelaget surkål putrer på ovnen. Steka og poteter har jeg kontroll på. Tilbehøret skal jeg hive meg over nå.. Håper du har hygget deg med min kalender. Været har vært elendig, men lyset kom nå som vi trenger det mest! Luke fra i går finner du her: Enhus på en fantastisk dag 

 

G D  L

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg