kalender med mening – ut på tur 7

 

God ettermiddag – denne mandagen og jeg åpner luke 7! Da gikk jeg rundt i en rundløype her på Kråkerøy. For det meste grusvei og forbi noen gårder. Været er grått og trist! Men ut på tur må man og jeg lager kalender av mine turer. For det meste her på Kråkerøy hvor jeg bor og som jeg elsker…

 

 

Noen får lissom ikke stjerna stor nok!

 

 

Mens andre pynter i en låve! 

 

 

Tømmer hører med i skogen! 

 

 

En fin einerbusk! Det er vel ikke akkurat det vi har mest av føler jeg. Jeg ser for det meste: Furu, gran og eik på mine turer! Men finner jo en del ved kysten! Fine å lage kranser av til jul! Men akkurat det er ikke det jeg pusler mest med! Liker best å se slikt i skogen jeg! Men bevares flott å ha på en utgangsdør! Vel, sånn ble turen i dag, handler om å være litt kreativ. For å finne motiver i disse mørke dagene er ikke det letteste alltid! 

 

 

Og sinke i gåinga mi er vel ikke jeg kjent som akkurat, hehe….Fin dag videre og luka fra i går finner du her: Del 6 

 

I Japan er det vanlig å ta skogsbad! Det handler om å tilbringe flere timer i skogen og puste dypt…

 

På godt norsk T E R A P I

12 kommentarer

Siste innlegg