kalender med mening – ut på tur 6

 

God dag og jeg åpner luke 6! Velkommen til Værste-stien her på Kråkerøy. Industri i lufta, men er en stund siden Fredrikstad Mek. Verksted var oppe og gikk. Nå er det butikker og barer og kultur og ja mye mer! Mange blokker har også kommet opp de senere årene, og den flotte stien som man tusle rundt hvis man orker og vil! 

 

 

Spor av industri! (1)

 

 

Spor av industri! (2)

 

 

 

 

Spor av industri (3)

 

 

På andre siden av elva ligger Onsøy (Gressvik).

 

 

Nye blokker på Gressvik. Så forresten veldig fint ut!

 

Ferja går hele tida – her kommer den fra Gressvik. Og skal videre til Fredrikstad, Kråkerøy og Gamlebyen! Fint med elv…enkelt å komme seg fra A til B.

 

Brillene er på så da setter jeg snuta hjemover igjen! Ellers så var jeg en tur hos mamma. Jeg var tidlig på så hun sov fortsatt, men kom seg opp da hjemmesykepleier kom etterhvert! Etterhvert kjørte jeg videre og innom grava til Pappa og tente lys! Nå blir det litt te og etterhvert middag her i heimen! God dag videre og her finner du luke fra  i går: 5. desember 

 

God søndag!

 

De fleste skygger i livet skyldes at vi selv står i veien for solen! (Sitat fra inspirasjonskalender 2021).

10 kommentarer

Siste innlegg