kalender med mening – ut på tur 14 – regn

 

Luke nr. 14 finner du her! Det bare bøtter ned av regn. Jeg har vært hos frisør og tenkte at jeg kunne ta litt bilder til bloggen etterpå. Det gikk ikke….Det datt ned et helt regn. Paraply og veske og bag og så ta bilder i øs pøs går dårlig altså! Så var bare å skynde seg avgårde og dra hjemover! Tenkte det har vært litt hygge med litt julegater og slikt jeg! Neida…

 

 

Jeg skyndte meg å gå tur her hjemme før jeg dro avgårde! Men tok ikke mange bilder for jeg hadde jo planer om bilder fra Fredrikstad 🙂 Fine kongler forresten..Jeg må snart se å få lagd meg en krans til døra! Jeg finner jo så mye fint!

 

 

Men fikk julefølelsen her – rekkehusa som er på et annet felt har litt oppgradering om dagen! Så var det som fikk meg i julestemning da…hehe…ikke regnværet altså! 14. desember ble ikke den helt store dagen på fotoavdelingen. Men sånn er det innimellom. Men 2 turer har jeg gått og langt over 10 000 skritt så helt greit det! Luke nr. 13 finner du her: Her fant jeg julefølelsen 

 

Men du håper du har fint vær på din dag!

10 kommentarer
    1. Hihi, ja det bøtter ned hver eneste dag her…. blir snart sprø…. blir noe bilder, men ikke på langt nær så mye som det burde blitt! Men – du fikk noen! Og har gått masse! Kos deg med kvelden <3

      1. Tusen takk – jeg hadde lissom regna med noen fra byen etter frisørtimen…Men får bli en annen dag! Ja, nå er jeg inne resten av kvelden…slappe av og se på Tv senere…! Klem.

      1. Du er da snill! Det er helt ille med regn, men men lite man får gjort med det! Koselig i byen vettu, men ikke når har et lass å dra på + paraply i regnet. Da ga jeg opp…

    2. Det er helt tragisk hvordan den norske vinteren nærmest har blitt ikke-eksisterende i Sarp/Fr.stad på bare et par-tre tiår! Herregud, jeg vokste jo opp med marka full av skiløyper, og skihytta var et eneste stort sammensurium av ski helt inn til dørstokken! Det var jo aldri sånn at en hel vinter kunne forekomme uten noe snø!!
      Jo, det er ting jeg savner fra hjembyen, men vinteren er uten sammenligning bedre her 🙂

      1. Ikke sant, det er merkelig. Vi har jo til og med hopp-bakke her på Kråkerøy 🙂 Fredrikstad er ikke noe vinterstid helt klart. Rart å tenke på. Det er veldig forandret bare de siste 30 år.

    3. Ja, det blir sikkert fine bilder det hvis du danser i regnet:) Bare spøk:)
      Frisørtimen….ja, jeg trenger det også.
      Takk for gratis tur der:)

    4. Uffameg så gjenstridig det været skulle være… Fikk sett noen fine bilder fra Fredrikstad og bygartnerne på tv i går faktisk 😀 Artig, men du er virkelig flink å formidle fra dine områder 😀 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg