kaldt både for fruen og meg

 

Jeg gikk til elva og den kaldeste nordavind du kunne tenke deg! Da jeg gikk var det 6 blå, 10 blå før i dag! Men i følge YR så kjentes det ut som 12 blå og det er jeg helt enig i!

 

 

Elva er isfri og bra er det – for det blir mye trøbbel når den fryser til. FRUENS VILJE  hadde det også kaldt i dag – hun ville inn! Se litt om det her: KALDT HOS FRUEN 

 

 

HUTTETU BLIR KALD BARE JEG SER BILDENE JEG!

 

Så da var vi i hvertfall 2 som frøs skikkelig i dag! Men jeg hadde litt lykke på lur: Lykken er: noe varmt i k(r)oppen (13) 

 

 

KULDA BITER OM DAGEN!

 

 

6 kommentarer
    1. Ja, idag var det skikkelig kaldt! Lunsjturen min blåste nesten bort…… hmmm… får snike meg inn til Connie og kikke også! Fine bilder, Solveig! Klem <3

    2. Brrr,,, ja det er kaldt i sør skjønner jeg og isete 🙂 Akkurat nå er det 17 minus her 🙂 Men fremdeles snøfritt 🙂 Og sola skinner en stakket stund… men høyere og høyere for hver dag 🙂

      1. Tusen takk, det er kaldt her nede ved sjøen. Er det 10 kuldegrader og nordavind er det bitende kaldt! Kan ikke sammenligne kuldegrader i innlandet og ved kysten! Sol er deilig og du ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg