Kaffelars

Det ble kveld før jeg satt meg ned her med bloggen. Tida går, og timene man er hjemme fylles med matlaging og vanning av blomster, og litt vask av tøy – ja, dere vet..Sånne oppgaver som aldri tar slutt på en måte. I tillegg kommer det å bære vann rundt  på tomta! Tørt som bare den nå..

 

På jobben har jeg funnet meg et perfekt sted å nyte kaffen etter jeg har spist mat, og løper ut.  En stein som er helt rett skåret og perfekt til kaffen min. Og ikke nok med det, det er en stein som jeg kan sitte på også..Der nyter jeg noen solstråler i fred og ro..Jobber ikke med stein altså, det er naboen..

 

Det nærmer seg festival – ikke mange timene igjen nå til Idyllfestivalen Jeg har fått bånd rundt armen nå! Så jeg slipper å surre med det på fredagen – da er det bare å storme inn på festivalområdet. Leser i avisa at politi med hunder skal gå over øya og lete etter narkotika ( i tilfelle slike stoffer har blitt gjemt unna før festivalen) – folk finner på mye rart og politiet er på hugget! Veldig bra. Liker slike ekstra sikkerhetstiltak. Man kan aldri følge opp slik nok altså! 

 

Det er på Isegran det skjer i helgen – alt er utsolgt..Det kommer 18 000 begge disse dagene..Det blir en folkefest vi sent vil glemme vi jeg tro og Postgirobygget kommer + mange andre artister – Carpe avslutter på lørdag! Dette blir gøy! 

 

 

10 kommentarer
    1. Perfekt sted for lunsjpause! Og der er jo haugene med brostein, jo! De har jeg vært i Fredrikstad og kikka på for maaaange år siden! Den gangen var det Grønseth Granite Supply som importerte – hvem er det nå? Gooood klem <3

      1. Veldig kjekt altså med kaffekoppen der. Liker å rusle for meg selv og være ute, og kjekt å ta med en kaffekopp også.
        Vi har flere slike firmaer som importer sten. Et av dem er Naturkompaniet Norge AS.
        God klem…

      1. Ja, kaffekoppen kjøpte jeg i Oslo, der det selges saker og ting til turister. Skikkelig kul og man blir glad.
        Gleder meg til festival, det blir skikkelig fint 🙂

    2. Mye og mangt som skjer i sommerens glade dager, rundt om i det ganske land. 🙂 Gode tanker sendes, og lykke til i festivaldagene 😀 Klem

      1. Tusen takk, dette blir bra – hele Fredrikstad gleder seg stort. Dette er så gøy 🥰
        Sommer og sol, håper godværet har kommet oppover også. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg