kaffe og kaker og strømper og skjorter

 

God kveld. Håper du koser deg på farsdagen! Liker både morsdag og farsdag jeg. Det er en dag for å samles. Kaffe og kaker og sokker og strømper og skjorter. Pappa likte det veldig godt. Da var det som regel fullt hus i stua. Ellers så på en vanlig søndag kommer jo ikke alle barna på en gang. Han likte at det kom mange og at det var mye kaker. Han elsket søtt til kaffen!

 

Så alle pappaer der ute, dette bildet er til deg! <3 Favoritt-motivet mitt..:) Nå lyser det skikkelig igjen. Må være mørkt for se detaljene i dette bildet. Er det far som hamrer og banker der inne?

 

Nyt kvelden 💙 (jeg har vært på kirkegården og tent lys hos min pappa)

 

 

6 kommentarer
    1. Synes det er kjempekoselig å markere mors- og farsdag. Min far døde i 2004 <3 <3 <3 Han er alltid i tankene våre.

      Nå blir det morsdag som blir markert.

      Vi har alltid markert mors- og farsdag med kake. Husker da søsteren min og jeg var unger så stod vi opp tidlig, laget kaffe og frokost på sengen til foreldrene våre, tegnet noen tegninger og overrasket foreldrene våre. Det satte de kjempestor pris på <3 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk, så kjempefin tradisjon dere hadde. Har hatt det samme vi også. Når vi barna styra og stella for mamma og pappa. Her hjemme har det også blitt feiring :)Klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg