Juni 2019 er snart historie

God kveld!

Får egentlig ikke sommerfølelse i år, litt rart. Men i dag har det jo vært fint da. Jeg jobber i hagen. Hele tiden nå. For den containeren skal fylles. Mye å ta i. Gress og busker og klipp og klipp. Nå har jeg lært, jeg må må bli en aktiv klipper. Jeg har likt at ting gror og blir stor, men men nå er alt mere enn stort nok. Det må klippes! Gårdsplassen er full av ugress i grusen. Det må lukes.

Innimellom der jobber vi med vask av hus og garasje.

Så rekker nesten ikke turgåinga mi. Men jeg tar den sent på kvelden. Så får det til. Men den sommerfølelsen har jeg ikke allikevel…PÅ jobben er nesten alle mann i sving. Men kanskje DEN FØLELSEN kommer i juli da 🙂 Men her skal det jobbes til det stupes. Har bestemt meg. Masse jobb frem til ferie. Så kanskje kanskje man har tid til en pust i bakken. Naboene må vel nesten tro jeg skal selge huset. Men skal ikke det, bare satt inn gir nr. 5 🙂

Og jeg som ønsker meg hytte også. Er det mulig!

Alt er mulig i Solliv sin verden. Ting er til for å løses…..:)

 

Foto: Fra Gamlebyen – Lavendel.

4 kommentarer
    1. Oj så flink du er som står på sånt ♥
      Den sommerfølelsen er veldig diffus her også kan jeg berette. Men kanskje om været blir litt mer stabilt varmt så kanskje den vil komme. I dag har det vært 14 til 16 grader, og litt kjølig vind. Jeg satt ute på terrassen en liten stund, men det ble for kjølig, så jeg gikk inn igjen.
      Vi får håpe at juli bringer oss sommerfølelse 🙂 Og uansett, hagen din har nok sommerfølelse ♥

      1. Tusen takk, det er deilig å ta i et tak. Har rett og slett grodd enormt mye med alt det regnet som har kommet…Men hjelper vel på nå etterhvert. Nå vi får dumpet vekk en del med den containeren. Været er ok her i dag. Ble deilig. Klem fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg