juletre er viktig

 

 

 

God ettermiddag i regnet! Tung og mørk dag igjen og igjen. Men jeg pyntet juletreet i går. Dagen var lys og lett! Julekule fra Habitat med tre <3

 

 

I år slo jeg til med alt. Kjøpte juletre på Rusta med snø på! Først så fant jeg et som så ok ut og puttet det i vogna, og gikk videre og plutselig så jeg et som var utstilt med snø på! Det var det som ble med hjem..Hmmm..Og det var dyrere også!

 

 

Det er snø, det er blå lys og masse glitter. Less is more ble det ikke hos meg i år heller..

 

 

 

 

Det siste bildet er uten lys. Da ser det normalt ut…hehe..Og juletre med snø er vakkert, men det er snø overalt etterpå altså…Så ble noen runder med støvsugeren for å si det sånn!

 

Luke 17 kommer i kveld …

 

 

8 kommentarer
      1. Det ble helt magisk vakkert med snø, glitter og blå lys. Og masse snø fikk jeg inne 🙂 Så da trenger jeg ikke snø ute til jul..

    1. Så vakkert det var med den snøen på. Men som du sier, det drysser. Mitt er vanlig grønt, men det blir vel litt glitter etter at det blir pyntet tenker jeg.Takk for titten og ha en fin kveld når den kommer. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg