Juletallerken

 

Det ble ribbe og juletallerken på mandag!  Smakte utrolig godt og det var en hyggelig kveld! Vi skal jo ikke feire julaften her hjemme i år, så blir hverken stekt ribbe eller stek her i huset på julaften! Men mat blir det..🥰

 

Og det er en fin tradisjon å gå ut og spise julemat på en restaurant før jul. Det liker vi godt! Sånne tradisjonelle julebord med masse folk og det som hører med, orker ikke jeg lenger. Men små koselig lag, det går veldig fint! 

 

Ønsker dere alle en fin dag med JULESTEMNING 🎄🎄

 

 

16 kommentarer
      1. Tusen takk, ja deilig mat altså. Blir ikke noe mer ribbe her i jula.
        Vi spiser annen mat, i dag ble det hjemmelaget pizza. Juleklem..

    1. Så rett dere gjorde, spise ute og ha det trivelig sammen. Flott bilde av deg med julebelysning bak. 👍Fikk en trivelig hilsen fra deg i går og vant 25 kr blir nok et Flaxlodd. Tusen hjertelig takk.❤️Fikk høreapparatene på onsdag og en ny verden dukka opp. De er små, vises nesten ikke og god lyd. Fikk også med til tv. Har de på lån fram til april. Hvert 6 år kan man få nye. Skal ut i dag og levere gaver, og handle litt i butikken. Ønsker deg og dine en riktig god jul og godt nyttår. Varm klem til deg og kos deg gjennom jula sammen med dine.🤶🏻🥰

      1. God kvelden Eva, Så koselig at posten kom frem. Da vet jeg adressen din. Var litt usikker egentlig, selv
        om navnet og stedet ikke hadde så mange valg. Men likevel. Så bra apparatene er i hus, og nye verden for deg.
        Maten var veldig god og det ble den ribba i jula, vi spiser ikke noe mer av dette vi da. I dag lagde jeg hjemmelaget pizza. Det var godt.
        God Jul og et Riktig Godt Nytt År…Juleklem..
        P.S. Kanskje du vinner på neste lodd! ❤️

    2. Det der ser godt ut og smakte sikkert veldig deilig. Var på gravstede til min far tidlig i dag og satt ned en gravlykt. En fin ting syns jeg selv om den ikke lever evig. Det var kaldt, stille og pent med all snøen da jeg var der ca kl 0830. Dro hjemover igjen og på kiwi var det mye folk. Men nå skal jeg kose meg med God jul Mr. Bean, Tante Pose og mere til i jula. Ha en fin dag.

      1. Hallo Helge og riktig God Jul.
        Kos deg masse med filmer og litt rolige dager. Deilig det. Nydelig med snøen som kom.
        Glatt er det, men jeg går frem og tilbake til butikken og til mamma så går fint.
        Jeg liker ikke kjøre bil på glatte veier.
        Lys på grava er flott, jeg var ute for noen uker siden. I år blir det ikke, glatte veier og langt å kjøre!
        Igjen, God Jul – kos deg!

    3. Her blir det antagelig kylling i morgen. De jeg skulle til har blitt syke, så vi er bare hjemme her i vår egen stue og koser oss 🙂 Så pysj og kylling, det blir bra 🙂

    4. Koselig å gå ut og spise – og denne maten ser jo fortreffelig ut! Jeg spiste juletallerken på jobben torsdag! Avslutning…….! Deilig mat – og lik maten jeg får i morra kveld hos søs! Kos deg videre, vennen – klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg