julekort – det er stas

 

Ute er det mørkt, men God Morgen til deg! 

 

Våknet før 0700 så er langt nede i kaffekoppen i skrivende stund. Det er fin morgen for meg – ro og fred. Tent litt lys! Etterpå ta litt rengjøring her i heimen og tur blir det. Hvor vet jeg ikke, men det blir her på Kråkerøy. Håper det er litt opphold, kjedelig å gå alle turer i regnvær! Vi trenger litt lys…

 

Jeg pleier ikke få mange julekort, men noen blir det jo. Her om dagen dukket det opp et i postkassa fra en venn! Det var skikkelig stas <3 Koselige fine ord skrevet for hånd. Ja det er noe eget med det altså! Det varmer 1000 x 1000 ganger mer enn en hilsen på Facebook! 

 

 

Morgenstemning..

 

 

Stor sett ferdig med pynten på dette bordet! Etterpå så blir det å dra frem litt flere nisser og sette her og der i huset! Da sier jeg meg fornøyd med julepynten for i år! Juletreet er pyntet, stjerner i vinduene. Nisser på plass og lys-lenker ute i hagen! Skal også legge et mosehjerte på grava til pappa, men venter enda noen dager! 

 

 

Det kreves mot å vokse opp og bli den du egentlig er..

14 kommentarer
    1. God morgen. Ja, fortsatt artig med å få julekort.
      Fikk i går julekort hilsen fra selve ordføreren her levert på døra med adventsblomster og det var rørende..
      ( skrev i bloggen min:)

    2. god morgen ,koslig julestemning i heimen ,er slik her også ,godt å være ferdig og la roen senke seg :=) og jeg fikk også et koslig julekort med bloggvenn ,tipper det er samme bloggvenn og det var skikkelig koslig ja :=) vi skal besøke sønn i dag og ta en kopp kaffe der samt levere julegaver og så blir det julemathandel :=)16.8+ i skrivende stund vind og bittelitt regn i luften,var merkelig å åpne ytterdøra og kjenne på fønvinden i desember

      1. Good formiddag og tusen takk… Er nok vår felles bloggvenn dette <3 kjempekoselig <3 16,8? det var varmt. Det var jo ikke en slik varme i juni engang 🙂 her er det tykk tåke og regn..Fin dag videre…

    3. Julekort er stas 🙂
      Men, jeg har sluttet sende kort. Og da får man jo ikke kort heller. Jeg fikk kort til bursdagen min, i postkassa, og det var så herlig <3

      Lag deg en fin lørdag!

      klem

    4. Veldig koselig med julekort, og jeg sender fortsatt noen. Men det har kommet færre og færre de siste årene, så jeg mister litt gløden selv også merker jeg. Veldig trist at den tradisjonen forsvinner, for det er som du sier noe eget med det håndskrevne. Generasjonene som kommer etter oss går glipp av det fine med å finne brev og kort fra foreldre, besteforeldre og andre. Det er mye hyggeligere enn hilsen på facebook ja! 😀

    5. Hei på deg. Ja, det er koselig med julekort. Jeg har også fått noen, men jeg har ikke rukket å skrive alle jeg synes jeg burde i år. Det blir noen mailer etterpå for meg. Så fint bord! Jeg har også fikset det meste av pynten, men juletreet tar vi ikke på plass før litt nærmere hos oss. Gleder meg til det. Kos deg på lørdagen. Klemsiklem 🙂

      1. Tusen takk, veldig koselig med julekort. Det er noe helt eget. Så fint med mailer også da! Hyggelig 🙂
        Koosleig med juletre, selv om mitt ikke er ekte så blir det stemning alikevel..Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg