julegave til meg selv

 

God formiddag i julestria! Jeg stresser ikke så mye da. Gjøre litt hver dag er mitt motto med alt. Ikke bare jul, men med trim og rydding og husarbeid og ja alt. Jeg har ingen late dager! Sitter aldri hele dagen i sofaen i pysjen f.eks. Nei. Sånn lever ikke jeg mitt liv. Lever sundt hver dag. Jeg er heller ikke den typen som kjøper meg godis i helgen. Spiser helt vanlig mat og lager meg middag hver dag. Noen ganger spiser jeg ute da. Men det kan likegodt være på en tirsdag. Jeg er ikke en slik type som venter på helga for da skal jeg kose meg…Her spiser jeg 8, 12, 16 og 20 og legger meg 2300 hver eneste dag! Går 2 til 3 turer hver dag året rundt! Står opp før 0700 hver dag…:) Enkelte ganger kan jeg forsove med til 0800 på lørdag, men det liker jeg ikke…..

 

Men over til overskriften. Pakka kom på døra i går. Bestilte meg garn til en genser. Var veldig godt kjøp den fredagen vet dere…Så kunne ikke la være! 🙂 Kanskje begynne på genseren på nyåret håper jeg. Jeg liker jo ikke strikke gensere. Men denne her fikk jeg lyst på. En type Fana-genser. Jeg kommer til å pakke inn denne esken og la det bli julegave til meg selv <3 fra Nissen <3

 

 

Fin dag videre og nissen kommer sikkert til deg også!

12 kommentarer

Siste innlegg