jula er på vei

 

God kveld, da blir det litt bilder fra Fredrikstad. Byen er godt i gang med pynting til jul. Det er flott og pent. Men føler at det tidspresset er i gang igjen. Du blir minnet på alt du skal gjøre. Har å gjøre. Ønsker å gjøre….Blir en karusell som er vanskelig å hoppe av. Jeg prøver å ikke la meg stresse med. Det skal jo bare være hygge. Men likevel, det er….jul på vei 🙂 

 

 

Det er fint å se på da…

 

 

Restaurant Køl – populært spisested. Titta inn der ved 1700 tiden. Smekkfullt 🙂

 

 

Det lyser opp i trange smug…

 

 

Julegater

 

 

Med og uten natt-stilling på telefonen.

 

Da ble det litt bilder fra Fredrikstad. Jeg har mange lesere her inne som liker å se bilder av byen “min” og jeg liker å vise frem den. Leser i avisa at mange utenbys har booket julebord her i Fredrikstad i år. Det skjønner jeg godt….Det er en fin by altså 🙂  Jeg trenger ikke gå inn og spise jeg da, jeg blir lykkelig av å spise med øynene…Traske rundt. Titte inn, se mennesker. Trivsel og samhold….I dag måtte jeg innom byen for å handle noe for mamma. Så da tar jeg meg alltid en runde….Var ikke i slaget for å spise ute eller noe i dag….Deilig bare å ta en runde rundt og kjøre hjem og lage seg noe mat…Tiden går..Ble ikke middag her før 1930 tiden…Kjørte innom mamma etter jobben i dag. Tok handledagen for henne i dag rett og slett…Da er jeg ikke bundet opp i morgen…Greit å være FRI en lørdag også 🙂

Nyt kvelden da…

 

 

2 kommentarer
    1. oi ,her var det jul i gatene ja :=) nå har ikke vi slike gater her ute på bygda så jeg ser jo ingenting jeg .) men gleder meg til å ha lys i mitt tre i hagen,er så koslig i mørket ja .Godt å ikke være bunden lørdag ja enig der :=) god kveld til deg også

      1. Her er jul 🙂 sånn er det bare….flere rundt her som hengt opp ute-belysningen nå…Deilig å være litt fri en lørdag også….:) God kveld til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg