jul i stua

Bilde fra nye rommet til mamma 

 

Det er noe jeg må fortelle dere!

 

Det har skjedd ting her nå og det veldig fort! 

 

Fredag fikk vi telefon at mamma har fått plass på sykehjem..fra mandag/tirsdag denne uka..Så i dag har hun fått det koselig på rommet sitt.med ting og tang hjemmefra! <3 Min bror og svigerinne har ordnet i hele dag! Jeg har jo vært på jobb og kom til dekket bord! Men dro innom etter jobben og ble hos mamma i noen timer. Tror dette blir bra jeg <3 Så det blir første natta hun sover her på Kråkerøy! Tenk at mamma skulle bli Kråkerøydame – det hadde jeg aldri trodd..

 

Og det er helt utrolig, hun har fått plass på sykehjemmet her rett nede i gata hos meg..Så nå kan jeg stikke innom hver eneste dag hvis jeg ønsker og vil! Trenger ikke bruke bil en gang, bare en fin spasertur! 🙂

 

Takk til gode hjelpere….

22 kommentarer
    1. Herlighet! Sååååå fantastisk!!🤗🥰🤩
      Det må jo være de beste nyhetene du har fått i år!👏🏻👍🏻
      Gleder meg sammen med deg.🥰
      Veldig fine gardiner du har fått opp i stua også.🎅🏻

      1. Kjempeglad, det har vært en rar helg med mange tanker..
        Men nå får hun det bra..Det er gardiner fra nye rommet hennes. Kjøpt på Europris i dag, måtte
        jo ha julegardiner nå vet du! Ble koselig, blir flere bilder fra rommet hennes etterhvert…
        Nå er vi litt utladet alle sammen <3

    2. Åh, så gode nyheter! Da behøver du ikke bekymre deg, og attpåtil kort vei for å dra på besøk! 🥰

      1. Dette var jo helt utrolig..Det er mange sykehjem her og mange ligger jo et godt stykke med kjøring fra meg.
        Så man vet jo aldri hvor man får plass i grunn! At hun var så heldig å komme hit til øya, hadde jeg aldri aldri trodd.
        Og her er det godt å bo..Aldri hørt noe negativt om dette sykehjemmet. Mange rundt her jeg bor har jo har/hatt pårørende der..<3
        Nå kan vi alle puste litt lettet ut…

    3. Ååå så godt å høre at hun har fått plass der – og like i nærheten av deg <3 Det gjør godt – og du får en annen hverdag både du og mor 🙂 klem

    4. Nå ble jeg også glad for at det ordnet seg for din mor og for dere. Du får nå kort vei og kan hilse på når du vil og slippe dyre drivstoff priser. De gardinene er fine. Jeg har også hengt opp røde julegardiner. Jul blir det enten vi vil eller ikke. Klem

      1. Fine gardiner, skikkelig fin rødfarge..Lyser så fint opp på rommet dette.
        Vi ble veldig glade, og dette stedet er veldig koselig med så mange hyggelige mennesker som jobber der.
        Har så mye å si at det er godt miljø..Klem…

        Deilig å slippe bil ja i disse tider….gå mest mulig!

    5. Så bra!!! Tenker du kjenner skuldrene senke seg. Det er noen som passer på henne hele tiden, også når dere ikke er der. Så bra at det er like ved der du bor, og ikke minst at du slipper ut med bilen for å besøke henne. Jeg ble glad på dine vegne.

      1. Veldig glad altså og det er så hyggelig på dette stedet.
        Stod akkurat et stykke i avisa i dag hvor vanskelig det er å få plass på sykehjem her i byen…Mener jeg leste at et sted mellom 55 og 60 eldre og venter på plass. Sier seg selv da at det kan nesten bli år og vente for personen som er nr. 56 på lista..
        I Sarpsborg er det kun få personer som venter. Bedre rutiner der.
        Noen kan jeg bare stikke ned og ta turen innom…Så utrolig enkelt, slipper å kjøre den lange veien ut på bygda.
        Har kviet meg til det i vinter.

          1. Veldig mange, jeg gikk inn på stykket og tittet en gang til! 54 personer står på venteliste!
            Sier seg selv at kommunen har et stort problem da!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg