Jeløya leverte i dag

 

Var nesten som en sommerdag, folk bada!

 

 

Vannet er nydelig, så rent og klart!

 

 

Da ble det en liten togtur til Moss – helt perfekt da altså..så fint vær og så fint på Jeløya utenfor Moss! 

 

 

Flotte områder og flotte strender og jeg så flere som tok et bad, kanskje var det årets første..vet ikke..jeg hadde ikke med badetøy i dag! Men fristet…men skal dra hit flere ganger til sommeren og bade masse…Er jo ikke så mye styr det, toget tar 25 minutter fra Fredrikstad sånn ca og da er det ikke langt å gå bort til Jeløya..tur og bad kan jeg like altså! 

 

 

Perfekt sted og perfekt dag!

 

 

En flott båthavn – sikkert masse å se der når sommeren nærmer seg! Ganske stille i dag da, det er jo bare mars! Men kunne like godt vært mai – så fint var det! 

 

 

På bystranda tror jeg – eller var det neste strand…var strand etter strand etter strand bortover!

 

Tittet en liten tur innom sentrum i Moss og gågata også og nede ved kanalen! Helt greit, men ønsker du å shoppe og fly i butikker er vel ikke akkurat Moss stedet…Jeg kjøpte ikke noe, finner ikke noe som frister jeg..Eneste jeg fant som ropte kom og kjøp meg var en genser fra Ganni, og det gadd jeg ikke bruke penger på i dag. Kjøpte meg heller en baguett til å ha med til Jeløya på tur..det var i grunn derfor jeg dro opp i byen! Ikke for å shoppe! 🙂

 

Ble nesten for mye frisk luft – for nå er jeg sigen altså!

14 kommentarer

Siste innlegg