jeg vil klatre

 

Hallo! Klatre klatre…

 

I naturen og ja – det er her jeg klatrer. Klatre her på blogg synes jeg er helt umulig! Da må man sikkert stå på sykt masse og være kreativ og kjendis og ha mange følger på facebook og ha mange venner som deler og deler..Vel, ikke enkelt akkurat! Klatrer litt her jeg bor jeg…i naturen. Få opp pusten litt og bli litt sliten! Og jeg klatrer på stige. 2 takrenner sier jeg meg godkjent med nå. Tok en titt i dag også! Så fine ut! Bare resten igjen..Tok en fridag med den jobben i dag! Blåser helt sykt og stå på stige da, det utsetter jeg meg ikke for. Kommer flere dager! Rydda litt mer med hagemøbler og raket i hagen og tur for å se etter utsikt og sopp. Sopp finnes ikke i år! 

 

 

Når jeg står her oppe så ser jeg over til bygda jeg kommer fra! Litt rart, men det er så mange gode minner og jeg blir så glad over å tenke på barndommen min! <3 

 

 

Utsikten denne veien er mot Hvaler og Søster. 2 øyer som ligger langt ut i havgapet og skummelt farvann. Bølgene og sjø kommer veldig brått der ute! 

 

Rester fra kyllingen fra i går ble middag i idag! Deilig….Nå skal jeg lese litt i en bok! Kos deg!

 

 

Alle disse dagene som blir til år…Noen minner blir borte, mens andre har du med deg videre i livet!

13 kommentarer
    1. Man kan klatre på blogg uten folk som deler og masse styr. Men er det så mye å trakte etter?
      Jeg er ikke glad i å klatre hverken i stiger eller trær eller fjell for den saks skyld.
      Middagen din så god ut. Kjenner at jeg er sulten. Ha en fin kveld!

    2. Er det en øy som heter Søster der også, det visste jeg ikke. Godt å ha en god barndom, med fine minner. Det har jeg også. 🙂 klem<3

    3. Jeg tror jeg heller vil klatre rundt ute enn på blogg…. selv om lista er det første jeg sjekker hver dag! Fiiiiiineste utsikt du fant da! Mange gode klemmer <3

    4. Vi klatrer ute og så tar vi det andre som det kommer! Men det er gøy å henge med…Tusen takk for klemmer og flere i retur..:) Veldig fint her i skogen ja 🙂

    5. jeg må klatre jeg om jeg vil gå i skogen her jeg bor for det er bare bratte oppoverbakker :=) har vist klatret på blogglista også ser eg ,ikke fordi jeg har gått inn for der ,men jeg la fortløpende ut innlegg fra turen vår,plutselig klatret jeg fort hi hi ,men nei jeg bryr meg egentlig ikke så mye om pallplaseringen ,jeg koser meg med blogg uansett

      1. Hos deg så er det fint med klatring og mosjon. Oppover det går! Ja, blogglista går det oppover hos deg. Folk liker tur og reiser og finne ideer fra andre. Moro det da…Blogg er koselig, og det er koselig å bli lest..! 🙂

    6. Har alltid likt å klatre, men det blir liksom mindre av det med årene. Og på bloggen er det slett ikke noe mål. Og kan slett ikke vente det med min labre aktivitet 😀 Lykke til.. klem 🙂

      1. Ikke sant…klatre er litt gøy! Elsket å klatre trær, men det er det ikke så mye av nå…Blogg er blogg. Der finnes ingen lettvint vei opp tror jeg..! 🙂 Klem og takk.

    7. Med min bloggaktivitet så klatrer jeg ikke stort, og jeg har ikke behov for det. Men skjønner at det er artig å se at du kommer høyere opp på lista, for du er jo flink til å blogge ofte. 🙂 Flotte bilder!

      1. Ikke sant…må være litt på hele tida egenlig….Men jeg bryr meg ikke, men moro å synes og at folk finner meg her på blogg! Best å klatre i naturen <3 God klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg