jeg var invitert på fest i går

 

God morgen, jeg er tidlig oppe. Var på fest i går! Ingen alkohol på meg! 🙂 Hadde tenkt å gå, men det var et utrolig grusomt regnvær i går. Det regnet og regnet. Så gadd ikke ta ta buss og ferje heller. Like ille lissom. Så tok bilen og det ble brus! 

 

Det var dans og musikk, Tapas og dessert. Gaver og latter og mange kjente mennesker. Det var en kjent orkester herfra som spilte for oss. Bjørn Halstensens orkester. Fin musikk. Spilte gamle gode slagere. Og danse kunne man! Men akkurat det er lenge siden for min del! Men kosa meg jeg, pratet og hygget meg i godt selskap…

 

Det er noe som heter Tillitsvalgtes år 2019. Så vi som er tillitsvalgt, har lenge visst om denne festen. Jeg grua meg litt, og været var dårlig. Litt småsliten etter arbeidsuka. Det letteste er jo absolutt å gå en tur og sitte her hjemme en fredagskveld. Tur gikk jeg, men hva skulle jeg ha på meg? Rota rundt og fant en ganske ok antrekk. Jeg har jo kjoler og skjørt i hele skapet. Trenger å luftes. Når man er alene så er det ikke så lett å pynte seg og delta både her og der synes jeg. Mye er for par. Denne festen var ikke det! Alternativet er å sitte der “ensom” – så sparket meg selv hardt bak og pyntet meg og dura avgårde. Jeg hadde jo meldt meg på, det å melde forfall med en dårlig unnskyldning er ikke greit…

 

 

 

 

 

 

 

Litt bilder av maten. Det var myyye mer og masse deilige småretter.. Tapas er kjempegodt. Plukke det man liker. Sitte lenge og spise og kose seg. Som sagt, jeg kjente mange og ikke noe problem å prate med de som satt ved bordet mitt. Jeg tenker det er viktig å komme ut på livet en gang i blant. Ikke bare gå på jobben og se de ansiktene der, men også andre mennesker. Kjente og ukjente. For jeg snakket med mange jeg ikke hadde sett før. For det er jo mange tillitsvalgte her i Fredrikstad 💚 Festen var i Gamlebyen. Et sted som heter Tøihuset. Tykke murer og kling klang i øra….Men kom meg i mål, men var jo ikke der i de små timer lissom :)jeg trenger jo ikke brenne alt jeg har av krutt! En dag i dag også. Plikter som kaller.

 

Ha en kjekk morgenstund….stikker innom etterpå med litt gåskole!

10 kommentarer
    1. God lørdag! Artig å høre fra festen din. Lurt å komme seg ut av og til, ja. Ikke så flink til det jeg heller. Går i den vante tralten. Må ta meg sammen 🙂 God helg!

    2. Så kjempekoselig 😀 Artig at du blir med på sånne ting 😀 Her går det i kor og øvelse fra mårra til kveld 😛 Nyt dagen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg