Jeg våkna av at jeg frøs

 

God morgen til flotte folk! Det er søndag, men våkner tidlig…Lenge før alarmen. Liker å ha på den. Slik at jeg ikke “forsover” meg. Den står ikke på så tidlig som om jeg skulle på jobb..Men liker å komme meg opp på morgenen..og sovne når kvelden kommer. Ikke ligge sånn å surre langt ute på natta og sove utover formiddagen…Snu døgnet, ønsker jeg ikke gjøre – selv om det er ferie! Blir bare surr synes jeg når man skal tilbake i hverdagen igjen. Men som sagt..Jeg våkner nesten alltid før 0700, før alarmen slår inn..Jeg liker stillheten og roen på en morgen. Kaffe, nyheter og ro og fred….

 

Ikke at det er så mange som skravler her tidlig på dagen altså..Men det er noe med morgenstund og det der..I dag lurer jeg rett og slett på om jeg skal legge ut på en sykkeltur. Ta med litt mat og drikke og sekk..Sola skinner, men hvor lenge mon tro? 

 

Det er virkelig deilig å stå opp og gjøre som man vil..styre seg selv. Jeg er en person som elsker frihet..være selvstendig…Du kan gjerne kalle meg litt egoist..Men det tåler jeg. Jeg liker friheten og livet mitt! 💚 Kunne sikkert funnet meg en type og hengt med..Men men det er noe med å styre sin egen hverdag..På godt og vondt. For det er jo ikke bare bonus å fly sånn og surre for seg heller..Men jeg deler bilder på bloggen og Facebook så da føler jeg at jeg er på tur med noen allikevel! Noen morgentanker her jeg sitter med kaffekopp nr. 1 denne søndagen i juli! Bildene er fra Tønsberg..Ble jo noen bilder fra DEN turen…. Ønsker alle mine lesere en fin fin søndag – gjør noe koselig og lag deg noen gode minner!  #søndag #morgenstund 

 

 

Nyt dagen og gjør den FIN akkurat som DU!

16 kommentarer
    1. Godt å sitte å nyte en god kopp kaffe om morgenen 🙂 Jeg liker å stå opp tidlig – få mest mulig ut av dagen. Nyte stillheten 🙂

      Herlige bilder hos deg!

      God søndag!

      klem

    2. God formiddag 🙂 Ja der var jeg en gang… en morgenfugl av rang som aldri trengte vekking. Men det har endret seg. Sånn er det bare. Men det går bra 🙂 Håper været holder seg sånn at du får en flott tur. Vi skulle jo ha våre nye EL sykler med til Lofoten, men måtte fire oss ned. Da måtte jeg ha investert i et nytt stativ. Og det er ikke så ofte de er i bruk. Men i dag skal vi til Stamsund en tur, hente torsketunger hos en venninne till madammen 😀 Nyt dagen og klem fra nord 🙂

      1. God kveld…Du har blitt natteravn du nå…Greit det også..Du har sikkert stått opp tidlig i et langt liv med jobbe. Så greit å roe ned…Synd dere ikke fikk med sykler da..Men dere får kose dere på tur med båt og bil…ikke så galt det heller..Torsketunger har jeg aldri smakt…men er vel delikatesse <3 Fin kveld da…Klem..

    3. Hmmm – nå på denne turen jeg har vært har jeg tenkt akkurat som deg! Jeg vil styre og ordne og bestemme sjøl – og så deler jeg ivei via snap og bloggen og noen sider på FB……….. tror det er sånn det må være heretter! Nå er jeg helt rolig inni iallfall! Klemmer <3

      1. ikke sant…Dette her blir bra Margrethe….Vi klarer oss…og kan bestemme over vår eget liv…Lykke…Bra du er rolig innvendig…har mye å si…God klem…

    4. er sånn jeg også ,liker å stå opp når dagen våkner og legge meg når kvelden begynner,natten er til for å sove :=) ser du har hatt en koslig tur ,kjekt det da _=) ikke så varmt ute nå i juli nei ,men det er vist nokså likt over det ganske land ser det ut som ,får bare håpe det snart snur

      1. Tusen takk, ja må få noe ut av dagen….ikke sove den bort <3 Kjølig luft over hele, men skal bli bedre…Turen til Tønsberg ble kjempefin…God sommer og God tur….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg