jeg tok meg en rast

 

God kveld…

 

Hadde hørt rykter at plassen ved Biblioteket har fått nye stoler. 

 

 

Litt artig synes jeg. Har jo sett slike både i Moss og på bilder i Sandnes..(tror jeg).

 

 

Pynter litt opp med farger… 

 

 

Kreative sjeler…ser ut som litt farget høy/halm også. Ikke vet jeg hva det er. Ikke lest meg opp på dette. Bare kjørte innom byen etter at jeg hadde vært hos mamma.

 

 

Det jobbes..

 

 

Artig, synes dette pyntet opp litt ved elva og Biblioteket. Håper folk benytter plassen og koser seg. Nedenfor er jo disse “hodene” som jeg har blogget om flere ganger. De er ikke så godt likt. Eller var ikke. Folk skriver ikke så mye om det lenger. Nå er jeg spent på hva folket sier om dette her da! Folk har jo meninger…. <3

 

Uka er på hell, dagene går altså…

 

 

 

 

8 kommentarer
      1. Ja, ble fint synes jeg. Artig med farger og liv i byen. Og området er jo ikke ferdig enda. Blir nok fint når alt er plantet og på stell..

    1. festlig og skikkelig fine ,artig med høyballene også,vist er det slike stoler i Sandnes også,flere forskjellige farger og jeg har lagt ut bilde tidligere der jeg og bloggvenn Eva sitter i en :=)

      1. Herlig…Dette livet opp i byen synes jeg. Husker bilde fra ditt innlegg ja….:) det var så fint! 🙂 Ha en fin fin dag videre….:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg