jeg tok kontakt med support – fikk vel ikke det svaret jeg ønska meg

 

God kveld…Hadde ikke bilde av noen på support jeg. Så får bli lady in red Her om dagen tok jeg kontakt med support for å høre hvordan det var med samarbeid der. Jeg var litt nysgjerrig. Tenkte kanskje det gikk an å tjene noen hundrelapper i måneden jeg. 

 

Er jo lov å prøve seg!

 

Skjønte fort at bloggen min var for liten og de ønsket også samarbeid med blogger som har et tema. Interiør, klær, reise, etc etc…Det har kanskje ikke jeg. Tema hos meg er jo hørsel. Men blir fort vannet ut…Og de ønsker mer trafikk. Hehe og jeg som trodde jeg hadde masse trafikk på bloggen. Så feil kan man ta…Så ble ikke noe samarbeid med der nei…Anbefalte meg metapic..Men vet dere, det skjønner ikke noe av. Det er også kjedelig for andre lese. Titte seg inn på en jakke, kjole i en butikk eller noe…Nei, sånne blogger gidder ikke jeg å lese og da kan jeg ikke ha det selv heller! Så alt gikk i vasken. Hyggelig svar på blogg – selv om det var negativt! Får bare kjøre på da, så kanskje en dag så har man noen flere lesere..

 

Tjener DU noen kroner?

20 kommentarer
    1. Tjener ikke noe på bloggen, men ønsker ikke det pr.nå heller for da hadde det føltes som en forpliktelse å lage innlegg.. Men greit å vite hvordan «ståa» er.. jeg har jo også en «liten»blogg…Klem 😊

    2. Jeg tjener heller ikke en eneste krone på bloggen min. Blogger jo for moro skyld, og da kan man fritt ta seg fri når man ønsker uten å ha dårlig samvittighet for at man må tenke på inntekt. Slipper unna et stressmoment da.

      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja, men geit å høre med de. Føler ikke det som stress. Hvis man hadde inngått en samarbeid. Men tema må det være, og en større blogg. Det er slik ledelsen ville ha det.

    3. Stå på.. plutselig en dag så dukker det opp en mulighet. 🙂 Jeg har aldri hatt noen ambisjoner om å tjene noe på bloggen, og orker bruke energi på det heller 🙂 Klem

    4. Jeg har noen ganger tenkt tanken, men så har jeg ikke orket å finne noe ut. Og temablogger, det er jeg jo ikke, og leser det svært sjelden selv heller. Synes det er gøy å lese hverdagsblogger jeg. Er ikke det et tema da forresten? Livet, sånn som det er akkurat nå? Synes det blir litt smalt og kjedelig at det bare skal være tema. Noe så kjedelig og ensformig!
      Og jeg leser heller ikke alle reklamebloggene heller. For jeg er ikke der. Reklame får man da inn hvor man enn snur seg alle veier. Kan godt slippe å se så mye reklame i bloggene. Synes det blir unaturlig og rart. F.eks. en blogg som skriver om ett eller annet som forsåvidt kan være interessant, og så plutselig, sånn helt pliktskyldigst mot slutten, dukker reklamen opp…”forresten, sjekk ut disse fine skoa her!” ??? Nei, jeg vil ikke ha en sånn blogg 🙂
      Men det hadde jo vært kjekt å tjene et par ekstra kroner i måneden ja, den er jeg veldig enig i 🙂 Godt du fikk svar, selv om det ikke var det svaret du håpet på 🙂

      1. Ikke sant. De ønsker tema..For det selger i annonser. Ser den..Og bloggen må være større. Men da har man fått svar..Men. trodde likevel. det gikk an med et samarbeid selv om denne er liten.
        Sånn reklame i et innlegg. Blir for kunstig..Kan ikke fordra det..
        Svaret fikk jeg… Klem og fin dag…

    5. Nei, jeg tjener heller ikke noe. Ale for liten blogg og null tema. Aldri spurt en gang. Liker det som det er nå egentlig. Har ikke tid til annet 😮

      1. Nei, tenkte bare å spørre jeg..Å tjene noen kroner. Hadde ikke følt det som pes lissom. Bare fått “den” følelsen yes…jeg har tjent 100 kr lissom…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg