Jeg tok en Fruens Vilje

 

God fredag der ute! Jeg sitter her og koser med med kaffe og kokosbolle! Vel, spist opp nå da! Var godt altså… 🙂

 

 

Fruens Vilje var ute på tur her om dagen. Hun spiste litt, og etter maten hadde hun lyst på noe søtt. Se her er hennes koselig innlegg: Fruens Vilje Jeg så denne kokosbollen og jeg glemte den ikke. I dag var jeg innom et bakeriutsalg etter jobben for å kjøpe et brød! I hylla var det mange gode fristelser ❤️ Men vi bloggere blir litt påvirket av hverandre så da disken var full av kokosboller – så var jo valget tatt! En kaffekopp og litt søtt på meg også.. Men ble take away kokosbolle da – for her kan man ikke sette seg ned noe sted! 

 

Så da ble det til at jeg tok en Fruens Vilje i dag! Tror ikke jeg skal ta en Erna akkurat  – for det kan bli dyrt….Så mye penger har jeg ikke!

 

 

Kanskje akkurat du ble fristet også! Og forrige innlegg finner du her: kom inn til meg – ingen krig 

 

 

Ønsker alle mine lesere en fin fredagskveld!

18 kommentarer

Siste innlegg