jeg tar i mot

 

God kveld! En variert dag! Både by og bad og hage og sykkel! En liten tur i byen og det ble delt ut veldig små burker med Cola uten sukker. Faktisk bedre en tidligere. Men aldri noe jeg kjøper, synes det smaker litt hostesaft. Men jeg tok i mot når det var gratis smaksprøve! 

 

 

2 kr i pant på denne også. Så mange fikk egentlig drikke + kr. 2. Men det var flere ivrige som var opptatt av denne panten! Blir penger for dem som sanker og noen trenger pengene mer enn meg! 

 

 

Musikk i by-bildet er noe jeg liker. 

 

 

Rykket nesten til i dansefoten, haha…

 

 

 

 

I kveld syklet jeg ned til campingen og badet! Vannet var helt nydelig, og stille og rolig når de fleste badegjestene har dratt hjemover..Bare camping-folka igjen, men de var godt i gang med grilling og annen hygge. Tok ikke bilde fra bad på denne turen i dag! Så kan ikke klage på denne dagen akkurat! En skikkelig sommerdag som hadde det meste! Og plattingen bak der har jeg snekret og ordnet helt alene! 💜

 

 

Nyt sommerkvelden – den er enda ung og fager!

20 kommentarer
      1. Farris er deilig, jeg likte egentlig den gamle Cola Zero, den var god synes jeg.
        Men det ble jo borte med denne Cola uten sukker, og den har jeg aldri vært fan av.

    1. Har ikke smakt den enda, siden jeg aldri kjøper sukkerfritt. Men jeg skal innrømme jeg er litt nysgjerrig, før det bør jo være en smaksforbedring å snakke om her, siden denne kommer på markedet med brask og bram bare et par år etter de endret etiketten på den ‘gamle’ Cola Zero. 🙂

      1. Jeg likte faktisk den gamle Cola Zero – kald med isbiter smakte greit.
        Som sagt Cola uten sukker har jeg aldri likt noe særlig. Denne smakte faktisk bedre!
        Sikkert fått en del klager (kanskje) på den sukkerfri, og prøvd å gjøre den litt mer naturlig.
        Rart var det!

    2. Jeg elsker Coca-Cola, men det er en farlig brus, så drikker det bare når vi er på restaurant og sånn. Har lagt inn forbud mot å kjøpe Coca-Cola hjem. Sukkerfri Cola er lov, men det klarer jeg ikke drikke, det kommer opp igjen. Fælt. Jeg liker Solo jeg, og den sukkerfrie varianten Solo Super er også god, så den drikker jeg mest av. Når noe er gratis så tar jeg alltid imot, hahaha, så den Colaen der hadde jeg nok gitt videre for å glede noen andre som liker sukkerfritt. Fin fin kveld til deg Solliv 💜🌹

      1. Enig, den sukkerfri er ikke god. Men jeg drikker aldri vanlig Cola.
        Men er som deg, Solo med blå kork er god synes jeg.
        Vi tar i mot det som er gratis vettu…hehe…
        Takk for gode ønsker og kos deg masse med kvelden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg