jeg suger på karamellen noen timer til

 

God kveld! Det var morsomt å klatre litt i dag. Det er slik som gjør det gøy å blogge. Være engasjert. Skape et engasjement. Det er det jeg lever for..her på bloggen. Være en stemme. Så dette eventyret tar jeg med meg i senga <3 

 

 

Karamellen suges på og papiret brettes pent sammen. Ikke krølle – bare brette. For det kommer kanskje en ny karamell en annen dag…Så får spare på papiret..

 

Hver gang jeg åpner en flaske Champagne så sparer jeg på korken..Jeg har noen i en krukke nå..Ganske mange faktisk. Gjennom flere år – så er det

 

 <3   alltid en anledning til et glass Champagne.. Nå har jeg ferie så blir sikkert ut på tur og kose seg med en lunsj eller middag ute en dag. Da blir det et  glass. I dag ble det det vanlige…EN KOPP GRØNN TE 🙂 Sykla meg tur i stad…Tenkte å bade..Men ble bad i øs pøs…Himmelen åpna seg skikkelig…Så da var det bare å legge på hjul hjemover til noe varmt i koppen…!

 

 

God natt…

8 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg