Jeg stod opp kl. 0600 for å sjekke blogglista

Var jeg der….neida.

Med det samme sjekka jeg Altinn. Bare dritt der å…

Så jeg skal si dere jeg. Ikke stå opp kl. 0600 for å sjekk noe som helst. Bedre å la det suse og gå…

3 innlegg var ikke nok. Folk liker ikke turbilder og blomsterbilder. Folk vil ha pupp. Sånn har det blitt. Vi er overmodne vi eller jeg da….Jeg elsker blomster….og pupp får dere finne andre steder!

Jeg går  heller 3 timer i skogen for å finne en blomst, enn å stå foran speilet og se etter skavanker og rynker. Det kunne ikke interessere meg mindre….sånn er det med den saken! Ellers har jeg det bra se…

 

10 kommentarer
    1. det var en herlige blomstereng :=) det kan jeg like bedre enn å studere meg selv i speilet jeg også :=) får en lite bonus på skatten i år som dei andre årene jeg ,kjekt det :=) håper det ikke ble restskatt på deg,det er ikke kjekt

      1. Bedre på tur ja.. Enn i et speil..
        Fikk noen tusen i rest jeg da. Men går bra.. Må regne med det når inntekt forandra seg midt i året. Bra du fikk igjen da 😀🌷

    2. Jeg har fått igjen på skatten. Tydeligvis at jeg betaler akkurat en del for mye hvert år, får igjen en lik sum hvert år omtrent. Når det gjelder lista, noen ganger hjelper det ikke HVOR mange innlegg man lager, MINE folk er ikke på nett de dagene. Andre dager kan jeg ha bare ett, og suser inn uansett. Veldig varierende..
      Jeg har ingen pupp å by på, men det holder visst med vanlige greier for meg om dagen. Du er nok der snart igjen 🙂 uten pupp 😀

    3. Jeg sjekket skatten i går, og blir skyldig. Men mindre beløp enn forrige året, så det var jo en trøst 🙂
      Jeg sjekket blogglista i dag morges, men visste jo at jeg ikke kom inn dit, siden da jeg la meg i går var ikke besøkstallet så stort. Men himmel og hav, etter en stund, jeg satt og leste blogg, og i sidesynet så jeg bloggnavnet mitt, på 68. plass 😮 Jeg trodde jeg så syner. Jeg sjekket jo bare nederst på lista, ikke lenger opp.
      Så måtte jeg inn og sjekke, og altså, etter jeg gikk og la meg, har et par 100 vært innom, på de ca 2 timene. Fatter ikke hva det kan være, for hos meg finnes det heller ikke pupp og sånt. I dag har jeg også hatt mye besøk. Skjønner ingenting jeg. Men veldig hyggelig er det jo ♥ Jeg vurderte jo en puppeoperasjon, bare for å se responsen så klart. Men nei…det blir for dyrt, og ikke særlig interessant for min egen del 🙂

      Ikke så viktig med den lista, men kjekt når man havner der iblant likevel 🙂

    4. Ikke sant er litt gøy og gir litt motivasjon. Moro det da. Sikkert en del som var innom i går kveld og beundret genseren din. Fin og herlige farger… Bli glad genser. Moro når det ble litt overraskelse da.. Jeg fikk restskatt men greier den.. Var lissom før om åra jeg fikk igjen en god del… Men ikke nå. Justerer underveis jeg. 😀🌷

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg